obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Top 5 van meeste domme (helpdesk) opmerkingen...
orange07
Wat zijn jou ervaring met de uhm...Meeste domme medewerkers.

1. Vervang het kabeltje eens
2. Er zit een worm of virus op u pc
3. Je zit niet direct op de meterkast aangesloten
 
Wanabo
Situatie - Internet ligt eruit.

Ikke - Ik wil een storing melden, ik kan niet op internet!
...... dit wordt afgehandeld maar niet opgelost.

Ikke - Nu ik u toch aan de lijn heb wil ik ook het volgende melden. Nadat Orange de firmware geupdate heeft, werkt mijn nummerherkenning niet meer..Sad

HD - Ja maar uw toestel staat op de lijst van niet werkende toestellen. Kijkt u zelf maar op internet.

Ikke - Ik bel dus dat ik geen internet heb weet u nog!!! Angry

Ikke - Bovendien is dat toestel op die lijst gekomen nadat ik hier al eerder melding van gemaakt heb.

Ikke - Door toedoen van Orange (firmware update) werkt mijn speciaal voor nummerherkenning aangeschafte telefoon niet meer.

HD - Nummerherkenning is een service, u betaald er niet voor dus u kunt er geen rechten aan ontlenen.Angry
Wanabo - Wanadoo abonnee
 
alexanderpas
deze komt vanaf de helpdesk van een bedrijf (geen internet provider, maar de ICT-afdeling) maar is te idioot om voor mezelf te houden.

V: Citrix ligt eruit.
HD: Ja Mevrouw, het regent buiten hè, dan zijn de kabels wat gevoeliger
 
Richard
WHAHAHA!Grin
Greetings, Richard.
 
spatieman
http://home.wanadoo.nl/spatieman/files/voicemail.wav
luister deze maar eens..
mijn internet lag er nog steeds uit op dat moment..
 
rrozema
En dat ging natuurlijk over je voip telefonie, nietwaar? WHAHAHAHA.

Bij mij hebben ze ook al eens een klacht over het niet werken van mijn telefonie 'op afgehandeld gezet' omdat ze mij 'na meerdere pogingen niet telefonisch konden bereiken'. Nee, gek he, daar ging de klacht ook over....
 
Reem0nN
ja misschien beetje vaag.maar als je zo iemand aan de lijn heb en je belt zelf naar de helpdesk je wilt dat het in behandeling word genomen dat je geen telefonie heb.je weet ze wel te bereiken via een telefoon neem ik aan.laat dan ook zo netjes even je 06- achter want orange belt daar altijd op terug.mensen kennen de helpdesk wel afkraken maar bepaald slimme mensen of aktiefe mensen die zelf even wat ondernemen meteen zijn er ook niet. maar goed Wink
 
rrozema
En zo slim was ik zelf niet geweest, denk je? Natuurlijk heb ik bij elk contact mijn 06 nummer doorgegeven, dat stond zelfs in mijn initiele vraag. Maar hoe vaak ik mijn 06 ook doorgaf, de helpdesk bleef maar enkel naar het Orange nummer bellen.
 
spatieman
oja.
deze is ook goed.
ik: Modem loopt steeds vast.
HELLDESK: Het ligt aan uw pc.
IK: Modem loopt ook vast als ik alleen een switch er tussen zet.
HELLDESK: Het ligt toch aan uw pc,
IK: Hallo, er hangt niets aan de livebox, maar loopt nog steeds vast.
HELLDESK: Modem moet aan isra punt hangen.
IK: Als ik dat doe, heb ik internet nog langzamer als een 9k6 inbel verbinding.
HELLDESK: Dan heeft u een virus op uw PC
IK: Ik stuur het modem in een envelop terug, prutsers.
HELPDESK: Dan rekeET^$#@# klik, tuut tuut tuut.
 
guus
Onnie gasten zijn echt slim daar.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Top 5 van meeste domme (helpdesk) opmerkingen...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Een keertje ook positief nieuws over de helpdesk! Helpdesk : 1 17 jan 2014
09009515 verkeerde helpdesk Helpdesk : 2 04 okt 2013
Online helpdesk via e-mail bereiken Frequently Asked Questions : 11 19 dec 2012
Helpdesk.... ik word gek!! Livebox meer apparaten aansluiten : 6 28 okt 2010
2009-05-28 08:36:23 - Helpdesk niet bereikbaar Helpdesk : 4 28 mei 2009