Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
Vroegtijdige afsluiting [algemene info]
|
|
Valmont |
Geplaatst op 15 May 2006, 11:27
|
Activiteit » Nijmegen Berichten: 37 Lid sinds: 30 Apr 2006 |
Het kan zijn dat uw lijn te vroeg is afgesloten. Bijvoorbeeld 3 weken te vroeg (in de maand mei). Dit is een aantal klanten overkomen Hier is niets meer aan te doen. Ergens is er iets fout gegaan. Wacht een maand met het bellen naar de helpdesk. De drie weken abonnements-gelden krijgt u wellicht automatisch terug. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vroegtijdige afsluiting [algemene info]', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Algemene voorwaarden Orange | Wat verandert er? | : 5 | 21 Nov 2011 |
Wijziging algemene voorwaarden per 1 juli 2009 | Wat verandert er? | : 1 | 29 May 2009 |
Een goede afsluiting | Algemeen | : 7 | 31 Dec 2008 |
Geen gratis Cable1 monteur of gratis DECT[info] | Helpdesk | : 4 | 16 May 2006 |
Speedtouch en de nadelen [ter uwer info] | Helpdesk | : 5 | 15 May 2006 |
Advertentie