Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Livebox stuk
|
|
Peter |
Geplaatst op 31 May 2006, 20:41
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 31 May 2006 |
Apestaartje bleef knipperen Zat daardoor 1 week zonder internet. Kreeg gisteren, een nieuwe livebox opgestuurd. Die maakte gelukkig wel weer verbinding. Maar wat schets mijn verbazing, toen ik naar de instellingen ging kijken. Status ADSL-lijn Verbonden ADSL standaard G992_1_A :o Upstream 64 Kb DownStream 192 Kb Afname Dichtbij : 30.0 (dB) Ver weg : 19.0 (dB) SNR-marge Dichtbij : 33 (dB) Ver weg : 31 (dB) HEC-teller 0 Firmware 0xe200314 ES-teller van 15 min 0 CRC-fouten 0 ES-teller van 1 dag 0 Mijn afstand tot de centrale is 1800 meter. ADSL standaard G992_1_A , weet dat de _1_ een 5 moet zijn. Met de snelheid die ik nu heb kan ik niet echt internetten. Heeft iemand nog zo,n ervaring gehad, hoor het graag. Groetjes Peter Gewijzigd door Wanabo op 31 May 2006, 21:40 |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 31 May 2006, 21:44
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Hoi Peter, welkom op het forum. In je post heb ik de smileys uitgeschakeld, omdat iedere regel wel een smiley opleverde. Inderdaad ziet het er niet goed uit!. Je Firmware is wel up to date. Kun je eens beschrijven hoe je de Livebox aangesloten hebt? |
|
|
Peter |
Geplaatst op 31 May 2006, 23:43
|
Quote Wanabo schreef: Hoi Peter, welkom op het forum. In je post heb ik de smileys uitgeschakeld, omdat iedere regel wel een smiley opleverde. Inderdaad ziet het er niet goed uit!. Je Firmware is wel up to date. Kun je eens beschrijven hoe je de Livebox aangesloten hebt? Bedankt voor je reactie Is gewoon met het zwarte kabeltje aangesloten , op de telefoon aansluiting, heb het dus ook nog eens geprobeerd, met het korte kabeltje, maar dat maakte helaas niets uit. Zit dus via tcp. Maar voordat de livebox het begaf, deed alles het hier prima.. zat op 1200, dus niet verkeerd. Hij begaf het, van het ene op het andere moment. Hoop dat je hier voldoende aan hebt Groetjes Peter |
|
|
Funny2k |
Geplaatst op 01 June 2006, 07:06
|
Activiteit » Weert Berichten: 98 Lid sinds: 10 May 2006 |
Dit is vreemd. Misschien zit er toch "ruis" op de kabel oid. Misschien dat je eens een lijnmeting uit moet laten voeren door Wanadoo/KPN. Werkt de Telefonie wel goed? |
|
|
Peter |
Geplaatst op 04 June 2006, 09:02
|
Quote Funny2k schreef: Dit is vreemd. Misschien zit er toch "ruis" op de kabel oid. Misschien dat je eens een lijnmeting uit moet laten voeren door Wanadoo/KPN. Werkt de Telefonie wel goed? Telefoon werkt wel, maar heel slecht via wanadoo. |
|
|
Peter |
Geplaatst op 08 June 2006, 23:35
|
Is inmiddels opgelost. Bedankt voor de reacties. Peter |
|
|
Puma |
Geplaatst op 09 June 2006, 00:03
|
Donateur » Hier Berichten: 506 Lid sinds: 26 Mar 2006 |
dan komt er een slotje op.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox stuk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem | Livebox configuratie en problemen | : 4 | 10 Aug 2016 |
Alarm melding via Livebox | Livebox meer apparaten aansluiten | : 3 | 21 Jan 2015 |
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten | Livebox configuratie en problemen | : 3 | 19 Dec 2012 |
Livebox vervangen door Thomson | Thomson meer apparaten aansluiten | : 11 | 20 Sep 2012 |
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer | Algemeen | : 4 | 29 May 2012 |
Advertentie