Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
orange livebox in Frankrijk
Loca
Met mijn portable (xp) werk ik prima thuis in mijn huis netwerk. Onderweg hang ik hem op een werkplek achter de router van dat bedrijf (kpn adsl) en kan keurig webmail lezen en schrijven.
In Frankrijk heb ik een live-box met ADSL. Van de telefoonmogelijkheid maak ik geen gebruik. Zodat ik mijn pc aankoppel (in Fr.) moet in volledig opnieuw de livebox installeren. Ik krij ook een "nieuwe" Internet Explorer en alles in het Frans.
Als ik thuiskom of op de andere werkplek weigert hij aansluiting en goed werken. Terugzetten naar de situatie van voor installatie van de livefox is de enige oplossing.
Wie kan mij helpen aan een werkende oplosssing. Ik heb alleen behoefte aan een eenvoudige ADSL

Loca

rrozema
Rare jongens, die fransen... Als ik je goed begrijp moet je in Frankrijk een of ander software installeren op je laptop voordat je met die laptop het internet op kunt? Welke software is dat en wat verandert die op je laptop? Hoe 'zet je de situatie terug naar voor installatie van de livebox'?

Je geeft te weinig details om je een echt zinnig antwoord te geven. Wat ik wel weet is dat het niet nodig hoeft te zijn die software te installeren in Frankrijk om daar het internet op te kunnen. Zo gauw je dat voor elkaar hebt, dan is je probleem verholpen. Beschrijf dus welke software dat is en liefst ook wat die software doet met je laptop. Waarschijnlijk kunnen we je dan wel verder helpen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'orange livebox in Frankrijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 Aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 Jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 Dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 Sep 2012
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 Jul 2012
Advertentie