Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Orange is traag
|
|
sanj |
Geplaatst op 16 February 2008, 11:29
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 Apr 2006 |
Hallo Ik heb nu orange al bijna 2 jaar en nooit problemen mee gehad maar sinds 28 januari tot vandaag krijg ik steeds een slechte verbinding! nu staat er steeds 5600Kb normaal stond daar altijd 19000 Kb en als iemand aan de tel is dan heb ik helemaal geen internet meer ik heb ook draadloos internet van orange als ik vinding met dat wil maken dan lukt het helemaal niet krijg ik steeds bij mijn laptop te zien probleem vaststellen. Heb orange ook al 2 keer gebeld die zeggen alleen dat het aan KPN ligt en als ze iemand naar mijn huis sturen om te controleren dat het mij 98 euro gaat kosten. wat kan ik het beste hier doen? ik heb Orange Adsl Extra(draad/loos) + Tel |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 17 February 2008, 07:25
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Er worden enkel kosten in rekening gebracht voor het bezoek van die monteur indien blijkt dat de bedrading waar jij zelf verantwoordelijk voor bent niet in orde is. Dit is de bedrading vanaf je ISRA (hoofd aansluitpunt van je telefoon) naar de livebox. Je moet je dus het volgende afvragen: Wat is er op/vlak voor 28 januari veranderd aan jouw bekabeling? Als jouw verbinding voor die tijd in orde was en jij hebt ondertussen niets veranderd, dan zal jouw deel van de bedrading nog steeds in orde zijn. M.a.w. je kan dan probleemloos die monteur langs laten komen, die hoef jij niet te betalen. Vraag het nog maar eens na bij de helpdesk. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange is traag', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Webmail is heel erg traag | Algemeen | : 1 | 09 Dec 2018 |
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet | Snelheid | : 15 | 08 May 2017 |
Glasvezel traag, valt steeds uit | Snelheid | : 7 | 03 Sep 2016 |
traag internet | Snelheid | : 22 | 09 Jul 2015 |
Traag internet. | Snelheid | : 2 | 06 Jul 2015 |
Advertentie