Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Belkin modem/router met ADSL starter ORANGE
memattanja
Ik krijg het niet voor elkaar om een internetverbinding te krijgen met de BELKIN ADSL modem with wireless G-router. Kan het zijn dat het ook gewoon niet gaat met ADSL starter van ORANGE?

Zo niet, welke wireless router kan ik dan wel gebruiken samen met mijn abonnement?

Ik hoop snel iets terug te horen want ik wordt gekkkkShock...

Groetjes Smile

TCP_IP
is je modemrouter geschikt voor adsl2(+) ?

welke instellingen heb je tot nu toe gedaan ??

hoever staat je modem vanaf je ISRA punt (hoofdaansluiting telefonie in woning, meestal in de meterkast zo nee dan in woonkamer)?

post evt. modelnummer van je router dat het nagekeken kan worden.

memattanja
ADSL Modem with Wireless-G Router
Het model router is: #F5D7632-4
P10445

Ik heb bijna alle instellingen geprobeerd die mogelijk zijn en ook aangegeven staan op deze site, alleen staat er nergens de precieze instelling voor ADSL Starter.

Met deze router heb je de optiesPfftPPoE, PPPoA, Dynamic IP (1483 Bridged), Static IP (IPoA) en Modem Only (Disable internet Sharing)

Ik heb hem aangesloten op de telefoonlijn die boven in een kamer uitkomt.

Groetjes Grin

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Belkin modem/router met ADSL starter ORANGE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 Jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 Oct 2020
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 Sep 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 Jun 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 Feb 2020
Advertentie