Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Livebox ellende
|
|
vson |
Geplaatst op 19 May 2008, 22:07
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 19 May 2008 |
Vandaag heb ik geprobeerd de livebox gebruiksklaar te krijgen. Via de ethernetkabel had ik even internet toen begonnen alle leds te branden op de livebox. Wifi kreeg ik niet aan de praat . soms heeft het verbinding met de livebox, maar geen internet. aantal keren gereset. Mac-adres ook uitgeschakeld hielp ook niet. ik heb een paar vragen: 1] Hoe krijg ik de livebox goed opgestart-->zodat niet alle leds constant aan zijn. 2] Kan ik een eigen wep-key gebruiken i.p.v die 26 characters. 3] kan ik een eigen SSID gebruiken. 4] Als ik een ethernetkabel verbinding wilt maken, moet ik de livebox een paar keer spanningsloos maken en een paar minuten wachten voordat ik verbinding met mijn laptop heb. hoe kan dat.? Eerlijk gezegd , heb ik verschillende providers gehad met wifimodem, maar nog nooit zo'n pruts systeem gehad. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 19 May 2008, 22:22
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
1] als alle ledjes aan zijn en knipperen betekent dat livebox bezig is met een update ophalen 2] wepkey kun je aanpassen als het goed is: internet explorer openen vul in adres balk in 192.168.1.1 tabblad draadloos netwerk wepkey configureren eigen wepkey invoeren en opslaan 3] je kunt ssid in zelfde scherm aanpassen 4] onverklaarbaar |
|
|
vson |
Geplaatst op 20 May 2008, 13:20
|
De ledjes knipperen niet. ze zijn constant aan. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 20 May 2008, 13:48
|
ALLE 5 ?? @ moet branden voor internet >> tekens betekent dataverkeer tussen livebox en PC tel is dat telefonie actief is zendmastje is draadloos driehoek met ! erin geeft hardware defect aan dat ze alle 5 tegelijk branden nooit van gehoord, vermoed hardware defect dan... omdat driehoek met uitroepteken OOK brand |
|
|
vson |
Geplaatst op 20 May 2008, 19:03
|
zo'n vermoeden heb ik ook. Nu moet ik dit eens duidelijk proberen over te brengen aan de helpdesk. Het zal wel een zware dag worden |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 20 May 2008, 22:36
|
verwijs duidelijk naar ledje met driehoek en uitroepteken, dan zou duidleijk genoeg moeten zijn |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox ellende', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem | Livebox configuratie en problemen | : 4 | 10 Aug 2016 |
Alarm melding via Livebox | Livebox meer apparaten aansluiten | : 3 | 21 Jan 2015 |
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten | Livebox configuratie en problemen | : 3 | 19 Dec 2012 |
Livebox vervangen door Thomson | Thomson meer apparaten aansluiten | : 11 | 20 Sep 2012 |
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer | Algemeen | : 4 | 29 May 2012 |
Advertentie