Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
teveel van rekening afgeschreven
|
|
facial49 |
Geplaatst op 10 September 2008, 21:52
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 10 Sep 2008 |
let op online zegt bij mij dat ik pas adsl extra heb en ze schrijven prompt 63,03 euries extra af wegens aansluit kosten zijn er meer die dat mee gemaakt hebben en wat dan te doen ik heb adsl extra al bijna 5 mnd en ben al jaren bij wanadoo / orange / online en van de beloofde snelheid zie ik nog weinig voordeel ook beloven ze na 3 weken zonder telefonie en internet om de bel kosten naar de helpdesk te vergoeden maar puntje bij het paaltje niks nada firma l&b is het |
|
|
antonief |
Geplaatst op 15 September 2008, 19:49
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 15 Sep 2008 |
Bij mij hetzelfde ben al jaren lid wanadoo/orange/online nu in een keer aansluitkosten van 63 euro voor ADSL2 maar nog steeds 4 mb speed. |
|
|
facial49 |
Geplaatst op 15 September 2008, 19:58
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 10 Sep 2008 |
Quote antonief schreef: Bij mij hetzelfde ben al jaren lid wanadoo/orange/online nu in een keer aansluitkosten van 63 euro voor ADSL2 maar nog steeds 4 mb speed. als je een foontje pleegd naar de incasso van online zeggen ze dood leuk sorry foutje volgende maand word het terug geboekt ik heb direct terug boeken geeist in de hoop dat ze dat doen maar ik vrees |
|
|
antonief |
Geplaatst op 15 September 2008, 20:02
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 15 Sep 2008 |
Zal is ff een foontje aan wagen en kijken wat ze doen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'teveel van rekening afgeschreven', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Sinds 1 mei problemen - Geen oplossing tot dusver + teveel belletjes | Storing | : 4 | 13 May 2015 |
Beveiligingspakket in rekening gebracht | Opleveringsproblemen | : 2 | 20 May 2009 |
teveel betaalt volgens tarieven orange | Helpdesk | : 5 | 02 Apr 2007 |
Advertentie