obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
teveel betaalt volgens tarieven orange
davet
ik heb 55 minuten naar australie gebeld en er wordt op de rekening van mijn asdl familie account €24,50 gevraagd voor het gesprek.
Op de site van orange staat 11ct per minute naar australie.
Dus reken maar om, niet meer dan €6,05
Ik heb een email via de helpdesk hierover gestuurd en kreeg een bevestiging op 13 maart van hun terug. Het wordt in behandeling genomen!!
Vraag: Duurt het altijd zolang om een klacht te behandelen?
Vraag: Hebben anderen ook zulke hoge kosten gehad?
 
Richard
Wij bellen niet naar het buitenland, hooguit naar Belgie maar da's niet zo duur.
Het is normaal dat het een paar dagen duurt voor dit soort klachten te behandelen.
Wat ik wel zou adviseren is om zo snel mogelijk een screenshot te maken van die pagina waar het tarief van 11ct per minuut op staat voordat ze kans hebben om het te wijzigen.

Het kan zijn dat er in de behandeling van de klacht naar gevraagd wordt en dan heb je tenminste het bewijs in handen mocht het ondertussen gewijzigd worden.

Greetings, Richard.
 
Optimist
@davet: tamelijk hoog tarief voor Australie. Er zijn andere mogelijkheden, zelfs semi-gratis bellen naar Australie!

Optimist
 
davet

Quote

davet schreef:
ik heb 55 minuten naar australie gebeld en er wordt op de rekening van mijn asdl familie account €24,50 gevraagd voor het gesprek.
Op de site van orange staat 11ct per minute naar australie.
Dus reken maar om, niet meer dan €6,05
Ik heb een email via de helpdesk hierover gestuurd en kreeg een bevestiging op 13 maart van hun terug. Het wordt in behandeling genomen!!
Vraag: Duurt het altijd zolang om een klacht te behandelen?
Vraag: Hebben anderen ook zulke hoge kosten gehad?

Het is nu 2 april en nog steeds geen antwoord van Orange bv!!!Shock
 
Richard
Ja na 2 a 3 weken mag er eigenlijk wel eens iets gebeuren.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'teveel betaalt volgens tarieven orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nog altijd de abonnementskosten niet volgens afspraak Klacht over Online : 3 15 dec 2016
Klacht internetsnelheid (50 mb volgens isp wet netneutraliteit 13 geleverd) Klacht over Online : 13 18 nov 2015
Sinds 1 mei problemen - Geen oplossing tot dusver + teveel belletjes Storing : 4 13 mei 2015
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Advertentie