Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Problemen met lezen forum
|
|
annabelle15nl |
Geplaatst op 09 November 2008, 19:05
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 09 Apr 2007 |
Hallo forum, Ben sinds enige tijd weer eens rond aan het kijken of er iets geschreven staat waarvan ik nog iets kan leren. Probleem met het forum is echter dat iedere minuut de startpagina van het forum (http://online.gebruikers.eu/news.php) naar voren komt! Dit bevreemd mij zeer en is niet echt gebruikersvriendelijk. Ben ik de enigste die dit probleem ondervind of is er iets mis met het forum? Greetzzzzzzzz. Annabelle |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 09 November 2008, 22:36
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Hoi Annabelle, leuk dat je er weer bent. Dit is voor het eerst dat ik van dit probleem hoor. Heb jij misschien je browser op een heel hoog beveiligingsniveau ingesteld zodat deze geen cookies mag opslaan o.i.d.? En heb je dit soort problemen alleen op deze site of doen andere sites ook wel eens raar? |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 09 November 2008, 23:26
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Na de verandering van de url in online.gebruikers.eu heb ik op de oude url, orange.gebruikers.eu, een redirect geplaatst. Hierdoor kwam je geruisloos op de nieuwe url uit. Echter onlangs heb ik dit veranderd en wordt er nu van een meta refresh gebruik gemaakt. Die stuurt je nu na 60 seconden naar de nieuwe url ipv onmiddelijk. Waarom? Het forum heet nu online.gebruikers.eu en niet meer orange.gebruikers.eu. Door niet automatisch door te schakelen hoop ik bezoekers en leden duidelijk te maken dat ze de nieuwe url moeten gebruiken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met lezen forum', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
opschonen forum | Algemeen | : 1 | 28 Jan 2019 |
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. | Klacht over Online | : 8 | 16 May 2018 |
Problemen na Upgrade | Algemeen | : 19 | 11 Dec 2017 |
problemen met Zyxel VMG8924 b10 | Algemeen | : 5 | 12 Jun 2017 |
Advertentie