Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
JVC DD3 - Livebox / Cyberlink
|
|
GMH |
Geplaatst op 17 January 2009, 19:07
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 17 Jan 2009 |
Wie kan mij vertellen hoe je de (wanadoo) livebox via een netwerkkabel met de Sophisti home cinema set JVC DD3 verbindt. Moet je daarvoor instellingen in de livebox wijzigen? Zowel de JVC als de livebox staat op DCHP. Alvast bedankt. Groet Guido. Gewijzigd door GMH op 17 January 2009, 19:08 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 18 January 2009, 17:48
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Tenzij die van buitenaf benaderbaar moet zijn hoef je alleen maar netwerkkabel erin te pluggen. Paar behulpzame links: : Sophisti home cinema set JVC DD3 http://www.jvc.nl/knowledge.php?id=100072 http://www.jvc.nl/site/nl/pdf/wirelesssophistiknowhow.pdf Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
GMH |
Geplaatst op 21 January 2009, 20:59
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 17 Jan 2009 |
Deze informatie had ik al maar ik krijg het niet werkend. Wat bedoel je precies met van buitenaf benaderen? Groet, Guido Gewijzigd door GMH op 21 January 2009, 21:01 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 21 January 2009, 21:09
|
Nou sommige netwerkapparaten kun je van buitenaf bereiken, zoals een NAS. Op een NAS staat vaak een FTP server, als je dan een portforward instelt op je livebox kun je deze van buitenaf benaderen, bv vanaf je werk. Kun je nachecken of je home cinema set een IP krijgt ? Transmission Control Protocol over Internet Protocol
|
|
rrozema |
Geplaatst op 22 January 2009, 12:29
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Als GMH eerst eens beschrijft wat hij met z'n jvc wil gaan doen, dan denk ik dat we er samen sneller uit komen of en wat hij moet instellen. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 22 January 2009, 14:58
|
Niet eens bij stilgestaan, klopt inderdaad. Wat is je doel?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'JVC DD3 - Livebox / Cyberlink', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem | Livebox configuratie en problemen | : 4 | 10 Aug 2016 |
Alarm melding via Livebox | Livebox meer apparaten aansluiten | : 3 | 21 Jan 2015 |
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten | Livebox configuratie en problemen | : 3 | 19 Dec 2012 |
Livebox vervangen door Thomson | Thomson meer apparaten aansluiten | : 11 | 20 Sep 2012 |
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer | Algemeen | : 4 | 29 May 2012 |
Advertentie