Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Is er nog leven na de livebox ?????
orangeFORever
Ik heb al heel wat modems en routers in mijn leven meegemaakt, maar zoiets simpels als de livebox heb ik niet eerder gezien. Ook hier misschien wat beperkingen, maar met van logisch denkwerk heb ik de zaak binnen 2 dagen aardig onder controle.
Het netwerk 50% Wifi en 50% vast. In totaal 6 computers en 2 pda 's staan hun mannetje achter een D-link Wifi router.
Alle adviezen voor wat de lengte van de kabel betreft in de lucht geslagen en de rook vliegt er af.In tegenstelling tot het modem van XS4all, die in combinatie met de d-link router het wekelijks nog wel eens liet afweten, nog geen problemen ondervonden.
Het openzetten van poorten en forwarden is heel duidelijk,zodat je hier uren later niet nog mee aan het stoeien bent.
Ook mijn linksys Wifi printerserver heeft me nog niet in de steek gelaten. Voorheen wilde het contacten het wekelijks wel een aantal keren afweten.

Koop simpele betrouwbare apparatuur en vermijdt zoveel mogelijk producten van leveranciers die geen betrouwbare naam hebben opgebouwd. Naast goeie ervaringen heb ik hele slechte ervaringen opgedaan met Sitecom en Sweex, terwijl - niet altijd even eenvoudig -
Vigor Draytec, D-link en Linksys me nog nooit hebben laten zitten.
De Livebox icm met Wifi vind ik persoonlijk een slechte combinatie.
Sommige apparaten fiets je zo het netwerk op, terwijl zonder de instellingen al te veel geweld aan te doen, ander apparaten niet in te regelen zijn.
WANADOO the best.Shock

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is er nog leven na de livebox ?????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 Aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 Jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 Dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 Sep 2012
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer Algemeen : 4 29 May 2012