Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
Locale IP Address WRT54GC veranderen.
|
|
PdK |
Geplaatst op 28 July 2006, 00:44
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 49 Lid sinds: 26 Jul 2006 |
Ik ben nu al 3 dagen bezig om een Linksys WRT54GC werkend te krijgen achter de Livebox. Ik heb alle tips hier gevolgd, diverse configuraties met DHCP geprobeerd maar in het beste geval werkt het een uurtje en dan valt de verbinding weg. Volgens mij komt het omdat ze allebei op 192.168.1.1 zitten en daarom wil ik het Locale IP Address van de Linksys veranderen naar 192.168.2.1 Zo gauw ik dat gedaan heb is de linksys niet meer benaderbaar, hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Locale IP Address WRT54GC veranderen.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Externe IP veranderen (Wan ip static) | Huawei configuratie en problemen | : 2 | 11 Sep 2014 |
Mac-adres veranderen. | Huawei configuratie en problemen | : 7 | 01 Dec 2013 |
HG655D FTP USB naam veranderen | Algemeen | : 4 | 28 Dec 2012 |
Thomson TG712 dhcp lease oneindig veranderen | Thomson configuratie en problemen | : 2 | 13 Sep 2012 |
kan ik de naam van de tomson modom veranderen | Thomson configuratie en problemen | : 5 | 07 Mar 2011 |