Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Het Online Service Team stelt zich voor
|
|
Het Online Service Team |
Geplaatst op 27 May 2009, 15:26
|
Official van Online Berichten: 26 Lid sinds: 13 May 2009 |
Een aantal van jullie heeft onze reacties opgemerkt en vroegen zich af wie wij zijn. Het Online Service Team stelt zich hierbij voor. Het Online Service Team is een team binnen Online dat zich bezighoudt met klantvragen op webfora die op de een of andere manier niet zijn opgelost binnen de standaard dienstverlening die Online biedt. Online is van mening dat iedere klant die een vraag heeft, geholpen zou moeten worden en geeft dat met het Online Service Team vorm. Het Online Service Team |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 27 May 2009, 22:13
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Welkom op mijn site namens de moderators en beheerders van de Online Gebruikers Groep. Deze site is opgezet om een platform te bieden zodat gebruikers met elkaar in contact kunnen komen om elkaar te helpen. Dat Online nu ondersteuning biedt op dit forum juicht het team van moderators en beheerders van harte toe. |
|
|
orange07 |
Geplaatst op 28 May 2009, 08:41
|
Activiteit Berichten: 106 Lid sinds: 28 Jun 2007 |
Quote Wanabo schreef: Welkom op mijn site namens de moderators en beheerders van de Online Gebruikers Groep. Deze site is opgezet om een platform te bieden zodat gebruikers met elkaar in contact kunnen komen om elkaar te helpen. Dat Online nu ondersteuning biedt op dit forum juicht het team van moderators en beheerders van harte toe. elke gek kan roepen dat je van online bent, waar zijn de officiele brieven van online ons team zit op gebruikers.eu ?. UPC schijnt ook op forums te komen, waarom vraag ik mij af? Schoenmaker hou je bij je leest Als ze ni waar maken wat ze kunnen en verdraaien alles, wat moeten ze dan op forums? Wordt je probleem echt niet opgelost.........dream on |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 28 May 2009, 10:36
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Het is goed dat er nog zulke kritische mensen zijn Maar wat dit betreft kan ik je geruststellen, achter de schermen hebben de (super)beheerders contact met Online wat betreft het '''Online Service Team'. Op dit moment moeten er nog afspraken en dergelijke gemaakt worden. Over een ca. 3 weken word dit persoonlijk gedaan. Ik heb echter sterk het gevoel dat Online geen reclame gaat maken dat zij actief is op dit forum. Niemand die de helpdesk meer belt en dit forum word zometeen overspoeld (kan niet zeggen dat ik dat erg zou vinden maar het is wel realiteit). Niet alleen UPC zit op fora maar sinds kort steeds meer ISP's, op dit moment op de volgende fora van gebruikers.eu: -Telfort -KPN -Tele2 -Online -UPC -HetNet Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
guus |
Geplaatst op 28 May 2009, 14:45
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Goede actie. Mag ik dan wel hopen dat ze hier echte goede medewerkers van online op zetten en geen mensen die een standaard instructiecomputer hebben en gewoon wat geld bij proberen te verdienen door aan de telefoon te hangen. |
|
|
guus |
Geplaatst op 29 May 2009, 13:45
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
OCT is het dan Erwin :p Ja dat bedoel ik. Gewoon van die mensen die eigenlijk niets van al het gedoe afweten maar gewoon in zijn of haar computer een trefwoord intikken en dan de oplossing er bij zoeken. We moeten gewoon mensen hebben die wetern waar ze over praten |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 29 May 2009, 14:13
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Waar haal je die C vandaan Online Service Team Weet je waar zulke mensen vandaan komen die hebben de resultaten van hun zoekopdrachten behouden en herkennen dus de problemen en weten welke maatregelen ze moeten treffen. Ervaring moet ergens vandaan komen. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het Online Service Team stelt zich voor', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox instellen voor interactive TV | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 24 Jul 2022 |
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Advertentie