Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Géén klachten
|
|
Maurits |
Geplaatst op 06 August 2006, 13:40
|
Activiteit » Venray Berichten: 6 Lid sinds: 06 Aug 2006 |
Géén klachten, dat kan ook nog! Ik keek wel regelmatig op het forum om op de hoogte te blijven. Ik heb me nu toch maar aangemeld (ik hoop niet dat de problemen nu vanzelf komen).... Sinds 1 januari gebruik ik family+telefonie. Downstream is stabiel op 18536 Kb/s. Er blijft "onder de streep" tussen 1,8 MB/s (Lanspeed2) en 1,6 MB/s (100MB file bbned) voor mij over. Ik mag dus niet mopperen. O ja, ik woon 1600 mtr. van de centrale (tomtom zegt 1300 mtr.) Groet, Maurits |
|
|
rene |
Geplaatst op 06 August 2006, 14:27
|
Activiteit » limburg Berichten: 14 Lid sinds: 02 Apr 2006 |
posetiefe reactie`s mogen ook wel geplaats worden over het algemeen ben ik ook te vreden heb af en toe problemen met telefonie maar daar zijn ze mee bezig er wordt netjes terug gebeld of ik nog problemen had met verbinding of telefonie er wordt een nieuwe lb geleverd om te kijken of het dan opgelost is ben tevreden met de service wat ze leveren groet rene |
|
|
Puma |
Geplaatst op 06 August 2006, 19:22
|
Donateur » Hier Berichten: 506 Lid sinds: 26 Mar 2006 |
ook hier een tevreden klant. sinds 1 juni 2005 online via wanadoo en geen klachten, in het begin liep de livebox om de haverklap vast. maar dat is allang opgelost.
|
|
|
Richard |
Geplaatst op 06 August 2006, 20:00
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Over de verbinding op zich heb ik ook geen klachten noch over de prijs. De enige klacht die ik heb is het feit dat een telefoonmodem zo goed als niet te gebruiken is via de LB. Voor de rest alleen maar toppie. Greetings, Richard.
|
|
|
Puma |
Geplaatst op 06 August 2006, 21:13
|
Donateur » Hier Berichten: 506 Lid sinds: 26 Mar 2006 |
wel voor het faxen en girotel.
|
|
|
mecheltje |
Geplaatst op 06 August 2006, 22:51
|
Activiteit Berichten: 90 Lid sinds: 16 May 2006 |
Quote Richard schreef: Over de verbinding op zich heb ik ook geen klachten noch over de prijs. De enige klacht die ik heb is het feit dat een telefoonmodem zo goed als niet te gebruiken is via de LB. Voor de rest alleen maar toppie. *33* dan werkt het wel. Tenminste als je gewoon je kpn abo hebt gehouden. ( ik ben wel zo slim geweest)(belbudget) Heb het nog niet hoeven te gebruiken maar het werkt wel. Sinds maart 2005 eerst wanadoo direct+telefoon, in het begin problemen met telefonie gehad maar die zijn sinds juni 2005 opgelost. Ben nu wel tevreden. |
|
|
Richard |
Geplaatst op 08 August 2006, 15:15
|
Ik heb inderdaad mijn belbudget gehouden. Maar het euvel deed zich zelfs voor toen ik het modem rechtstreeks op de KPN lijn zette. Voorheen had ik er geen last van. Ik zal in elk geval je *33* truuk even proberen en mocht het lukken laat ik het weten, waarvoor alvast bedankt voor de tip! Naar ik begrepen heb van KPN zijn gesprekken middels een belbudget lijn duurder dan middels belbasis, vandaar dat ik dat liever niet gebruik. Greetings, Richard.
|
|
|
Richard |
Geplaatst op 09 August 2006, 14:26
|
Truuk is gelukt deze keer, zal het eens blijven proberen. Nogmaals bedankt voor de tip! Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Géén klachten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie