Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Attentie! Phishing Mail.
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 10 July 2009, 08:45
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Quote Rechtelijk ontving ik bijgaand bericht. ik kan mij niet voorstellen dat hier sprake is van betrokkenheid van orange.nl. Tekst bevat vele taal- en stijlfouten. Kwalijk dat hier onder de naam van orange.nl gevraagd wordt om wachtwoord etc. ----- Original Message ----- From: "orange.nl" To: Sent: Wednesday, July 01, 2009 6:06 AM Subject: DRINGENDE Beste orange.nl rekening abonnee, Uw e-mail account moet worden verbeterd, met onze nieuwe F-Secure ® HTK4S anti-virus/anti-spam 2009-versie. Vul in de kolommen hieronder, klik op antwoord en sturen u of uw account tijdelijk worden uitgesloten van onze diensten. E-mail Adres: Wachtwoord: Telefoon: * Let op dat uw wachtwoord wordt gecodeerd met 1024-bit RSA-sleutels voor verhoogde veiligheid. Management. orange.nl Dit lijkt mij een phising mail. Niet op reageren dus. Ten eerste Orange bestaat niet meer, het is Online geworden. Ten tweede zal door geen enkel bedrijf op deze manier om gegevens gevraagd worden. Ten derde de grammatica laat te wensen over. Ik zal andere mensen waarschuwen op het forum! Bedankt voor het toezenden. Bij deze geplaatst. Gewijzigd door Wanabo op 10 July 2009, 08:47 |
|
|
Het Online Service Team |
Geplaatst op 15 July 2009, 08:47
|
Official van Online Berichten: 26 Lid sinds: 13 May 2009 |
Beste klanten, Wij bevestigen dat deze e-mail NIET van Online afkomstig is. Reageer hier dus niet op! Met vriendelijke groet, Het Online Service Team |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 15 July 2009, 09:05
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Het Online Service Team schreef: Beste klanten, Wij bevestigen dat deze e-mail NIET van Online afkomstig is. Reageer hier dus niet op! Met vriendelijke groet, Het Online Service Team Was dit antwoord zo moeilijk om dit pas na 5 dagen te plaatsen. Tiger |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 15 July 2009, 18:27
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Och niet zo negatief Tiger. Momenteel is er nog geen 'team' actief en daarom word dit forum ook niet 24/7 gemonitord. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 15 July 2009, 21:43
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote TCP_IP schreef: Och niet zo negatief Tiger. Momenteel is er nog geen 'team' actief en daarom word dit forum ook niet 24/7 gemonitord. Komt er op aan hoe je het bekijkt het komt misschien wat negatief over maar ik vindt het belangrijk dat er op tijd informatie gegeven wordt en dit is net zo goed belangrijk voor de klanten als voor Online zelf en dan vindt ik 5 dagen te lang voor een reactie. Als ik negatief wilde zijn dan had ik kunnen zeggen dit antwoord is net zo snel als de downloadsnelheid maar wat ik daarmee wilde aangeven was kon dit niet eerder want met negativiteit kom je niet ver. Tiger |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 15 July 2009, 21:58
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Misschien is het geen slecht idee om Online direct op de hoogte te stellen van dit soort topics (potentiele phishing-mails). De samenwerking tussen dit forum en Online staat nog in de kinderschoenen. Er zijn wat besprekingen geweest maar in de toekomst zal dit Service Team waarschijnlijk een grotere rol innemen dan nu. We kunnen bijvoorbeeld klanten die problemen hebben en niet opgelost kunnen worden zonder Online kunnen we ze direct naar de 3e lijn sturen (denk aan geen sync en/of defect modem etc.) Onder voorbehoud dat er eerst een poging gedaan word om het via dit forum op te lossen. En ik geef je gelijk Tiger, m'n vorige post was wel wat kort door de bocht. Excuses. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Attentie! Phishing Mail.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Outgoing mail instellingen icm VPN | : 2 | 11 Mar 2019 | |
Live e-mail adres niet herkend | : 5 | 15 Feb 2017 | |
Uitgaande mail op Windows telefoon | : 4 | 29 Jan 2015 | |
mail lokaal verplaatsen naar mappen | Algemeen | : 2 | 07 Nov 2014 |
Advertentie