Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Nummer portering
|
|
pakoe |
Geplaatst op 04 August 2009, 21:42
|
Activiteit Berichten: 32 Lid sinds: 21 Jul 2009 |
Hallo allemaal Ik heb 2 weken geleden mijn bestelling gedaan om over te stappen naar ADSL family met telefonie totaal en wou graag weten hoeveel dagen het duurt om je nummer van telfort over te zetten naar telefonie van Online. |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 10 August 2009, 18:07
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
sorry dat je nog geen reactie hebt gehad; blijkbaar zijn er meer mensen op vakantie Meestal duurt het niet langer dan een week om overgezet te worden. Je krijgt sowieso eerst een tijdelijk nummer dat je kunt gebruiken om te bellen en gebeld te worden, dus je bent, ook als het nog niet is gedaan, wel bereikbaar voor de mensen die jij dat nummer geeft en kunt zelf ook wel bellen. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 10 August 2009, 18:44
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Pakoe heeft inmiddels al 6 PB's gestuurd Had al uitgelegd hoe een nummerportering in elkaar zit, zoals dat je eerst één succesvol telefoontje moet hebben gepleegd met je tijdelijke nummer voordat de nummerportering doorgezet word. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
pakoe |
Geplaatst op 10 August 2009, 18:53
|
Activiteit Berichten: 32 Lid sinds: 21 Jul 2009 |
Bedankt voor de reply dan weet ik alvast hoelang het gaat duren. greetz, pakoe |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummer portering', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 3 | 26 Oct 2013 |
Voip-in nummer voipbuster werkt niet meer | Huawei configuratie en problemen | : 2 | 23 May 2012 |
Omzetting KPN nummer | Thomson configuratie en problemen | : 2 | 03 Oct 2010 |
Nummer doorschakelen | Livebox meer apparaten aansluiten | : 2 | 01 Apr 2010 |
Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet in gebruik | Storing | : 7 | 24 Feb 2010 |
Advertentie