obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Nummer doorschakelen
nul77
Hoi,

Ben in bezit van een Livebox icm met Telefonie van Onine. Nu zit er aan de Livebox een nummer gekoppeld voor internetbellen.

Is het mogelijk om onderscheid te maken tussen gesprekken die bellen naar dat nummer en naar mijn KPN-nummer?
Zodat ik kan 1 nummer prive kan gebruiken en een zakelijk. Of een van de 2 kan doorschakelen naar bij een GSM?

Bij voorbaat dank.

Tom
 
nul77
Hartelijk dank voor je antwoord. Kosten doorschakelen is geen probleem.

Tom
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummer doorschakelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Doorschakelen *61*telefoonnummer# werkt niet Storing : 4 17 dec 2014
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 3 26 okt 2013
Voip-in nummer voipbuster werkt niet meer Huawei configuratie en problemen : 2 24 mei 2012
Omzetting KPN nummer Thomson configuratie en problemen : 2 04 okt 2010
KPN Doorschakelen Storing [Speedtouch 706(WL)] : 6 05 jul 2010
Advertentie