Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nummer portering
pakoe
Hallo allemaal Ik heb 2 weken geleden mijn bestelling gedaan om over te stappen naar ADSL family met telefonie totaal en wou graag weten hoeveel dagen het duurt om je nummer van telfort over te zetten naar telefonie van Online.

rrozema
sorry dat je nog geen reactie hebt gehad; blijkbaar zijn er meer mensen op vakantie Wink

Meestal duurt het niet langer dan een week om overgezet te worden. Je krijgt sowieso eerst een tijdelijk nummer dat je kunt gebruiken om te bellen en gebeld te worden, dus je bent, ook als het nog niet is gedaan, wel bereikbaar voor de mensen die jij dat nummer geeft en kunt zelf ook wel bellen.

TCP_IP
Pakoe heeft inmiddels al 6 PB's gestuurd Pfft
Had al uitgelegd hoe een nummerportering in elkaar zit, zoals dat je eerst één succesvol telefoontje moet hebben gepleegd met je tijdelijke nummer voordat de nummerportering doorgezet word.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

pakoe
Bedankt voor de reply dan weet ik alvast hoelang het gaat duren.

greetz,
pakoe

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummer portering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 3 26 Oct 2013
Voip-in nummer voipbuster werkt niet meer Huawei configuratie en problemen : 2 23 May 2012
Omzetting KPN nummer Thomson configuratie en problemen : 2 03 Oct 2010
Nummer doorschakelen Livebox meer apparaten aansluiten : 2 01 Apr 2010
Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet in gebruik Storing : 7 24 Feb 2010
Advertentie