Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Overstappen van KPN naar Online
|
|
hollander00 |
Geplaatst op 23 September 2009, 23:43
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 08 Aug 2007 |
Al 3 jaar Online, (ben van de Wannadoo tijd zelfs) wordt ik gebeld door een jonge dame. Of ik wil overstappen van KPN naar Online. De huur van KPN lijn vervalt hierbij, en scheelt me paar euro per maand. Ik ga akkoord, krijg netjes een brief, en nu is mijn Online nummer afgesloten! KPN houd ik gewoon?! Volgens hun is mijn Online nummer afgesloten, kan al een week niet bellen! Quote hierbij valt echter op dat het telefonieabonnement geannuleerd is, hetzij door u, hetzij door technische redenen Iemand ook deze ervaring? |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 24 September 2009, 23:14
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
@hollander00 Als je voor die paar € per maand problemen met je telefonie wilt hebben moet je echt de telefonie van Online nemen en als je goed gelezen hebt op dit forum over de problemen hiermee zou je beter moeten weten maar oke ik wens jou veel succes met je keuze. Tiger |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 25 September 2009, 11:52
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Hoi Suug, Er zijn best klanten die geen probleem hebben met telefonie net zo goed als met de snelheid maar lees het topic maar eens goed van Nieuwe firmware en telefonie problemen dat zegt volgens mij toch voldoende. Als je hier mee opgezadeld wordt is dat erg frustrerend en heb je toch echt een probleem. |
|
|
hollander00 |
Geplaatst op 25 September 2009, 11:53
|
Ik had al Online telefonie met ADSL, maar nog op de "oldstyle" manier, met een KPN basic erachter. Deze wou Online overnemen, en ik zou mijn online nummer behouden. Nu is mijn Online telefoonnummer opzegezg, en heb ik ADLS met KPN zonder Online Telefonie! Ben alweer stapje verder: Online geeft de fout toe, maar zegt dat ik kan fluiten naar mijn Online nummer, omdat deze terug is gegeven aan de OPTA. OPTA gebeld, zegt het tegendeel. Online weer gebeld, een andere meneer zegt dat het nummer inderdaad nog in beheer is van Online, Opnieuw allees aangevraagd en nu moet het binnen 2 weken goedkomen |
|
|
Kabuto |
Geplaatst op 25 September 2009, 12:39
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 16 Sep 2009 |
Quote Suug schreef: Hoi tiger, ik ben het niet met je eens. Ik zelf heb al jaren telefonie rechtstreeks van online. Zonder problemen. Ook de spook telefoontjes heb ik geen last. Sterker nog, die spook telefoontjes spelen met de mensen die nog KPN hebben. Verder lees ik de laatste tijd geen problemen op deze forum. Een correctie is hier wel even op zijn plaats, want waar jij het vandaan haalt dat de spooktelefoontjes alleen plaatsvinden bij Online klanten die nog een KPN lijn hebben is onzin...ik heb geen KPN lijn en toch al ruim 2 maanden last van die spooktelefoontjes...!!! Kabuto... |
|
|
Kabuto |
Geplaatst op 25 September 2009, 21:49
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 16 Sep 2009 |
Quote Suug schreef: mijn tekst even aangepast Maar ik vond de reacties wel overdreven Dan heb jij waarschijnlijk geen last van ruim twee maanden nachtelijke spooktelefoontjes. |
|
|
hollander00 |
Geplaatst op 29 September 2009, 14:58
|
UPDATE: Volgens Online werkt nu de telefonie. Probleem: Geen telefonie, geen internet en geen KPN meer! Het wordt zo langzamerhand een drama.... Technische dienst is aangeschreven. Mooiste komt nog: Mail van Online: Quote Geachte heer Hollander, Wij hebben u een aantal keer gebeld op telefoonnummer xxx-xxxxxxx om te melden dat het probleem dat u bij ons heeft aangemeld is opgelost. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. We willen u vragen een telefoon gesprek te plegen naar een vast nummer naar een andere regio (dus met een ander kerngetal/netnummer) met de telefoon aangesloten op het modem. Dit gesprek moet minstens 5 seconden aanhouden. Op deze manier wordt de nummerportatie getriggerd en vervolgens binnen 24 uur afgerond. Ze hebben me geprobeerd te bellen op het nummer dat niet werkt! Wat een slimme mensen werken daar en dan druk ik me nog zacht uit.... |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 29 September 2009, 21:21
|
@hollander00, We willen u vragen een telefoon gesprek te plegen naar een vast nummer naar een andere regio (dus met een ander kerngetal/netnummer) met de telefoon aangesloten op het modem. Dit gesprek moet minstens 5 seconden aanhouden. Op deze manier wordt de nummerportatie getriggerd en vervolgens binnen 24 uur afgerond. Heb je wat in de mail gevraagd is al uitgevoerd ? of nog niet want het zou de moeite waard kunnen zijn. Tiger |
|
|
hollander00 |
Geplaatst op 30 September 2009, 18:35
|
Zie quote van eerder bericht: Dat gaat helaas niet lukken kan niet bellen, of internetten (lang leve de buurman zonder paswoord ). Alles ligt plat, Internet, KPN en telefonie van Online |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen van KPN naar Online', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie