Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
Mijn Livebox blijft knipperen OFFLINE
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 27 November 2009, 20:23
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Er klopt iets niet ... en weet niet zo wat. Als Online telefonie het doet, MOET het internet het ook doen namelijk. Telefonie=VOIP. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
Fazerin |
Geplaatst op 28 November 2009, 09:27
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 10 Nov 2009 |
Ja, zeker klopte niet, want Baas BV had mij gebeld en in mijn voice mail ingesproken. Elke keer als ik langs dat doosje loop, dan kijk ik welke lampjes branden. Omdat een dag DSL lamp op steady staat, dacht ik zo net laat ik maar resetten. Dus spanning uit/aan en ja 'hoor' lampjes internet en telefonie branden ook. Nu zit ik van huis te internetten. Niet te vroeg juichen.......voor hoelang |
|
|
Fazerin |
Geplaatst op 28 November 2009, 10:40
|
Ik voel mij nu stoer, met 2 laptops online: kabel en wireless. Ik ben mijn nieuwe Laptop aan het installeren. |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 29 November 2009, 09:07
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Gefeliciteerd Fazerin! |
|
|
Fazerin |
Geplaatst op 29 November 2009, 11:32
|
Dank je wel. Duim je voor mij dat het zo blijft |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 29 November 2009, 14:20
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Duim met je mee
Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
Fazerin |
Geplaatst op 30 November 2009, 21:07
|
Vandaag eindelijk 2 telefoontjes van online. De eerste : He, t doet het, ik kan de call sluiten. De tweede : Ja, wij hebben een upgrade van software geplaatst....ik heb niets vernomen....voor een akcie. Wil je nog de telefoon testen. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 01 December 2009, 09:51
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Beste Fazerin, Als ik even terug blik was je probleem begonnen in het weekend van 17/18 October en het schijnt nu RUIM 40 dagen erna opgelost te zijn ik hoop voor jou dat dit ook zo blijft. Wat een geweldige prestatie van Online nu komen ze zeker in aanmerking voor de bevroren douche van RADAR. |
|
|
Fazerin |
Geplaatst op 01 December 2009, 10:01
|
Quote Tiger schreef: Beste Fazerin, Als ik even terug blik was je probleem begonnen in het weekend van 17/18 October en het schijnt nu RUIM 40 dagen erna opgelost te zijn ik hoop voor jou dat dit ook zo blijft. Wat een geweldige prestatie van Online nu komen ze zeker in aanmerking voor de bevroren douche van RADAR. Ja zeker, gisteren was ik bezig met de balans op te maken en wacht nog op mijn volgende telefoon rekening. Tot mijn grote verbazing zag ik dat ze EUR 50,- zo maar hebben afgeschreven in Oktober voor 'eenmalig aansluit kosten', nou ja eerst 2 x 50, daarna in November gecorrigeerd. Het is onaangekondigd en onterecht. Dat de provider verandert van Wanadoo naar Online hoef ik geen aansluitkosten te betalen voor een abonnement die langer dan 3 jaar loopt. Dus het wordt een ijs ijs ijs koude douche. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 01 December 2009, 13:11
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Het is gewoon schandalig dat dit soort dingen (slordigheden) gebeuren ben benieuwd wanneer daar eens orde op zaken gestelt wordt om dit te voorkomen. Dit is toch vaker gebeurt ik zou zeggen een provider onwaardig die de NR.1 wil zijn maar als ze op die manier door blijven gaan worden ze dat wel maar niet de nr.1 aan de top. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn Livebox blijft knipperen OFFLINE', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? | Zyxel configuratie en problemen | : 8 | 27 Nov 2018 |
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 2 | 22 Apr 2018 |
DMZ aanzetten blijft hangen op loading | Zyxel configuratie en problemen | : 1 | 25 Jan 2018 |
Advertentie