Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Mijn Livebox blijft knipperen OFFLINE
Fazerin

zigster123 schreef:
Dan wil ik toch even goed nieuws verspreiden. Ik heb nu 4 jaar Orange/Online en op wat aanloopproblemen na heb ik nog geen moeilijkheden gehad. Telefonie werkt prima, internet draait continu met 7 MB (maximum haalbaar bij mij is 8).Smile

Hoe kan dat nou, pas sinds Sep is door Online overgenomen.

Fazerin
Volgens mij is vanaf Sep 2009 Online geworden. Daarvoor ruim 3 jaar feilloos verbinding, zelf geen aanloop probleem.

Fazerin

gekkedwaas schreef:
Google is je vriend Smile

Alles wat op internet staat hoeft niet waar te zijn. Het viel mij op met die brieven die binnenkomen met een groenen logo.

Tiger

zigster123 schreef:
Dan wil ik toch even goed nieuws verspreiden. Ik heb nu 4 jaar Orange/Online en op wat aanloopproblemen na heb ik nog geen moeilijkheden gehad. Telefonie werkt prima, internet draait continu met 7 MB (maximum haalbaar bij mij is 8).Smile

Je dwaalt een beetje af we hebben het hier over een probleem dat ruim 40 dagen heeft geduurd voor het opgelost werd en niet over hoe goed het bij jou gaat of wil je een goed woordje doen voor Online in deze case of werk jij soms bij Online ?.

TCP_IP
@ Fazerin

Orange is al een tijdje Online hoor Wink Ik kan het weten Pfft
26 juni 2008 als ik me niet vergis is het Online Breedband geworden.

Escalaties kan via het Online Service Team overigens !
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

TCP_IP
I know Wink
Beetje extra bevestiging Pfft

Vlokjesman
omdat het op dit moment een beetje off-topic gaat,

Zou ik graag willen weten waarom mense denken ( ja ik heb voor een ISP gewerkt waar namen zijn veranderd)
Hoe het kan dat mensen altijd zeggen.

Toen ik bij Wanadoo zat had ik nooit problemen. Maar toen het Orange is geworden zijn de problemen begonnen!

Rara hoe kan dat.

ik denk dan echt bij me zelf... oke je heb nu een probleem en je geeft de schuld aan een naams verandering.

wie weet hier het correct antwoord op.
Ik ben ijdel. I know I am!

Tiger

Vlokjesman schreef:

Zou ik graag willen weten waarom mense denken ( ja ik heb voor een ISP gewerkt waar namen zijn veranderd)

Toen ik bij Wanadoo zat had ik nooit problemen. Maar toen het Orange is geworden zijn de problemen begonnen!

Rara hoe kan dat.

ik denk dan echt bij me zelf... oke je heb nu een probleem en je geeft de schuld aan een naams verandering.

Ik zal proberen in het kort een aantal dingen aan te geven die volgens mij hier een rol in spelen.

1. In de periode Wanadoo had dit forum nog niet zoveel leden omdat de meeste klanten niet van het bestaan af wisten waardoor uiteraard ook minder vragen over problemen kwamen. Toen ik mij heb aangemeld op dit forum waren er nog geen honderd leden en nu hebben we er bijna 5000 waardoor er uiteraard ook meer problemen gemeld worden.

2. Na de wijziging van Wanadoo naar Orange begonnen al problemen met de downloadsnelheid waardoor velen in de downloadsnelheid omlaag gingen.

3. In de periode van Orange en Online werd ook telefonie aangeboden wat de vele problematiek met zich mee bracht die we op dit forum konden volgen en veel frustratie bezorgde aan de betrokkenen.

4. De problemen met de brakke Live Box die voor veel stress en ergernis zorgde.

5. Dan weer de problemen die de software update met zich mee bracht.

6. Dan wil ik het nog niet hebben over de vervangende modems waar men over klaagt omdat de mogelijkheden die deze modems hebben dichtgetimmerd zijn.

Dit is geen correct antwoord dat kan volgens mij alleen Online geven ik heb hier alleen een aantal punten genoemd die m.i. de oorzaak zijn waarom die mensen dat zeggen.

TCP_IP

Vlokjesman schreef:

Rara hoe kan dat.

Betwijfel het zeeeer sterk dat het aan een naamsverandering ligtPfft
Oké bedrijf word overgenomen, maar de technische netwerkinfrastructuur word niet halsoverkop gewijzigd ofzo.
Enigste grote wijziging afgelopen jaar is dat telefonie platform van H.323 overgezet is naar SIP waarbij de nieuwe firmwares naar voren kwamen.

Het is ook wel makkelijk om te zeggen dat het door de naamswijziging komt, geef ik toe.
Maar volgens mij is het slechts rebranding, nieuwe naam is vaak een schone lei !

Fazerin

Fazerin schreef:

Tiger schreef:
Beste Fazerin,

Als ik even terug blik was je probleem begonnen in het weekend van 17/18 October en het schijnt nu RUIM 40 dagen erna opgelost te zijn ik hoop voor jou dat dit ook zo blijft.
Wat een geweldige prestatie van Online nu komen ze zeker in aanmerking voor de bevroren douche van RADAR.

Ja zeker, gisteren was ik bezig met de balans op te maken en wacht nog op mijn volgende telefoon rekening.
Tot mijn grote verbazing zag ik dat ze EUR 50,- zo maar hebben afgeschreven in Oktober voor 'eenmalig aansluit kosten', nou ja eerst 2 x 50, daarna in November gecorrigeerd.
Het is onaangekondigd en onterecht. Dat de provider verandert van Wanadoo naar Online hoef ik geen aansluitkosten te betalen voor een abonnement die langer dan 3 jaar loopt.

Dus het wordt een ijs ijs ijs koude douche.

Korrektie : in de chaotisch faktuur van Oktober blijkt dat in het abonnement de eerste 'eenmalig aansluit kosten' is gecorrigeerd.
In de maand November is de tweede 'eenmalig aansluit kosten' ook gecorrigeerd. Het verschil van EUR 20 moet aan mij worden betaald, maar dat is niet gebeurd.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn Livebox blijft knipperen OFFLINE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 Jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 Oct 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 Nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 Apr 2018
DMZ aanzetten blijft hangen op loading Zyxel configuratie en problemen : 1 25 Jan 2018
Advertentie