obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie configuratie in Speedtouch 706
WoTeX
Beste mensen,

sinds gisteren is onze oude Wanadoo-Livebox vervangen voor het nieuwe Online-modem: de Speedtouch 706 (zonder wireless).

In ons pakket zit ook telefonie, maar dit werkt op dit moment niet.

Op deze site staat een handleiding: http://www.speedlinqsupport.nl/index....&Itemid=29, maar dit is niet hoe onze configuratiesite eruit ziet. Die van ons ziet er als volgt uit (bij de telefonie-pagina):
speedtouch.th

Weet iemand hoe we het telefonie-probleem op kunnen lossen. Verder is het ook vreemd dat we volgens de handleiding een Configuratie/Expert Configuratie-pagina bij het Telefonie-gedeelte zouden hebben. Deze zit er bij ons niet bij.

Alvast bedankt voor al jullie hulp.
Gewijzigd door WoTeX op 27 november 2009, 15:06
 
I R Baboon
De nieuwe router zal wel nog niet aangemeld zijn op de SIP server van Online.
Dat kan wel een paar dagen duren voor dat gebeurd is.
Als dat niet gebeurt of je vertrouwt het niet, moet je contact opnemen met de helpdesk.

Op de 706 zit een aangepaste firmware van Online.
Daar zit geen 'expert configuratie' optie meer in.


Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
WoTeX
Jammer dat de 'Expert Configuration' weg is gelaten, maar daar is niets aan te doen.

Inmiddels werkt telefonie nog steeds niet. We hebben wel via de mail contact gehad met Online.

Onze Speedtouch is aangesloten op de zogenaamde 'varkenssnuit' stekkerdoos4kw. Volgens Online zit het probleem in het feit dat de DSL-kabel niet op het ISRA-punt is aangesloten, wat dus wel het geval is (toch?)

Inmiddels is opnieuw een mailtje gestuurd en we zullen het antwoord daarop afwachten.
 
TCP_IP
Nee dat denk ik haast niet.
Sluit je oude livebox eens aan, heb je daar wel telefonie op?
Zo ja, dan is het administratief nog niet afgerond.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
WoTeX
de oude Livebox doet helemaal niets meer:p Zowel Internet als Telefonie maken daarop geen verbinding
 
TCP_IP
Vandaar dat ie vervangen is haha Pfft
Tja ik geef je de tip om toch even contact met de helpdesk op te nemen om te checken of je nummer wel overgezet is naar je nieuwe modem. Je bent deze week al de 2e die een dergelijk topic erover opent namelijk.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
WoTeX
we wachten het allemaal wel even afSmile
 
TifKag
Ehm.......Ik ben dus die andere met hetzelfde probleem. (Waarbij het overigens opgelost is)

Afwachten is niet verstandig.
Bij mij zat het probleem iets dieper (administratieve fout), dus het lijkt me verstandiger om er bij Online een "Case" van aan te laten maken.
Anders kun je zomaar 2 weken of zo zonder telefonie zitten.
 
mclaren
ook ik ben de gene die hetzelfde probleem heeft, ik heb inmiddels ook een discussie gestart,

mijn telefonie werkt ook helaas niet, ben nog aan het wachten op antwoord/oplossing door de online-medewerkers,


probleem opgelost;

modem was stuk (vois gedeelte).

hulde aan de online-forum medewerkers
Gewijzigd door mclaren op 07 december 2009, 12:13
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie configuratie in Speedtouch 706', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 12 sep 2017
Advertentie