Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
online.nl (offline.nl)
sprokkel
Razend traag internet adsl+ 4 tot 5,87 Mb & soms goed bellen met optie voor spook beller voor de blijvend lage prijs van € 25 p/m
Gewijzigd door sprokkel op 22 January 2010, 19:35

rrozema
Sprokkel, ik heb je al eens in een pb gevraagd om je berichten in 1 thread te houden. Zou je s.v.p. je volgende berichten onder een van je eerdere topics willen plaatsen. Zulke losse berichtjes voegen niets toe voor andere gebruikers en maken enkel het forum onleesbaar.

N.B. ... en probeer dan gelijk ook je shouts een beetje in toom te houden, ok? Cool.

sprokkel
Oke shouts begrijp ik maar de waarheid mag toch gezegd worden het is toch eenmaal zo
met al hum smoezen verhalen ,ligt altyd bij de klant gisteren zijde ze nog dat mijn isra contacten vuil zouden zijn.
vrg

sprokkel(pieter)

walterkevin
je moet toegeven hij heeft wel gelijk
whahaha

rrozema
Ik zeg toch niets over de inhoud van de berichten? Ik vraag je enkel om je berichten bij elkaar te houden in 1 thread.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'online.nl (offline.nl)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 Mar 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 Sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 Aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 Jul 2019
Advertentie