obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online komt belofte niet waar
margo1961
Verleden jaar 2009 wou ik mijn abonement opzeggen,Maar krijg van een medewerker van online een mooi aanbod.
En dat was als ik zou blijven zou ik nog maar 17.50 gaan betalen in plaats van 29 euro.
Maar wat blijkt ik betaal dus nog steeds 29euro,Gebeld met online 2weken terug en die mevrouw gaf toe dat het klopte dat de afspraak 1750euro is.
Maar dat ik in maart even terug moets bellen dan konden ze het voor elkaar maken.
Dus vandaag gebeld en jahoor ze wisten van niets,ik was woeden en heb gelijk mijn abo opgezegd,Vanaf 6 april.
Mensen ik voel me opgelicht en vies genaaid
Dit wou ik even kwijt.
Groetjes
Jackie
 
Tiger
@margo1961,

Ik weet niet wanneer ??? vorig jaar maar eigenlijk jammer dat je geen schriftelijke bevestiging hebt gevraagd van die afspraak want dit is toch weer een bevestiging dat medewerkers van Online een mooi verhaal vertellen dat achteraf helemaal niet klopt.

Omdat in het verleden toch veel medewerkers iets vertelde wat niet klopte zou ik iedereen toch aanraden om eerst een schriftelijke bevestiging te vragen van het aanbod wat gedaan wordt dan kan je daarna beslissen of je daarmee accoord gaat en dan sluit je die kromme praktijken van Online meteen daarmee uit.

Dus eerst een schriftelijke bevestiging vragen voordat je accoord gaat.
 
flower thunder
Afspraken en contractaanbiedingen welke je accepteert per telefoon worden altijd bij Online opgenomen, dus vraag de opname van het gesprek op !!

Succes!
 
Tiger

Quote

flower thunder schreef:
Afspraken en contractaanbiedingen welke je accepteert per telefoon worden altijd bij Online opgenomen, dus vraag de opname van het gesprek op !!

Succes!


In principe zou dat zo moeten zijn maar ik betwijfel of dat inderdaad in dit geval gebeurd is omdat ze al aangeven dat ze van niets weten.

Als je achteraf een gesprek moet opvragen voor de juistheid van de afspraak dat werkt niet en bij een bevestiging van de afspraak weet je meteen waar je aan toe bent en heb je geen rompslomp achteraf.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online komt belofte niet waar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie