Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
is een Thomson TG789vn geschikt voor Online?
kstja0
Mijn huidige Speedtouch ST780wl is een beetje aan het einde van zijn Latijn geraakt. Erg instabiel en onbetrouwbaar geworden.
De wireless verbinding valt regelmatig uit. Ik zat te denken aan een nieuwe modem en mijn oog viel op de nieuwe Thomson 789.
Ik vroeg mij af of deze modem wel goed icm Online werkt?

Heeft iemand hier al ervaring mee?

Groet
Tom

Tiger
kostja0 schreef,

het probleem lijkt bij mij verholpen. Na een tijdje met de KPN helpdesk te hebben gebeld... Mcafee Firewall er afgehaald, en het kanaal vastgezet.

en nu al 3 weken zonder problemen.....

Dit gaat OOK over de TG789vn komt je dit bekend voor ???. Volgens mij werkt dit net zo goed bij Online als bij KPN.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'is een Thomson TG789vn geschikt voor Online?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 Jul 2022
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 Mar 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 Jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 Sep 2019
Advertentie