Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Modem crasht bij poortscan
|
|
TifKag |
Geplaatst op 11 April 2010, 10:04
|
Activiteit Berichten: 27 Lid sinds: 23 Nov 2009 |
Uit een ander Forum Quote Ik heb iets raars ontdekt, als je met een online Port Checker kijkt of de VOIP poort 5060 open is, CRASHT je hele Speedtouch ST706! (Softwareversie: 7.8.10.0) Probeer maar! http://www.canyouseeme.org/ Dit is toch niet normaal? Je moet wel telefonie van Online hebben Ik heb het uitgeprobeerd en het klopt........... Lijkt me inderdaad niet normaal of wenselijk. Is dit misschien iets voor het "Online service team" ?? Gewijzigd door TifKag op 11 April 2010, 10:16 |
|
|
LG1 |
Geplaatst op 11 April 2010, 10:35
|
Activiteit Berichten: 35 Lid sinds: 30 Mar 2010 |
crash hij echt ( kan het niet uitproberen ) of werkt je internet en telefonie even niet? want dat laatst is denk ik een firewall beveiliging functie. mogelijk iets te goed ingesteld |
|
|
TifKag |
Geplaatst op 11 April 2010, 11:37
|
Activiteit Berichten: 27 Lid sinds: 23 Nov 2009 |
Oké, crash is niet het goede woord, hij doet een volledige reset, en is dus een minuut of 3 offline. Maar toch lijkt me dat niet goed Gewijzigd door TifKag op 11 April 2010, 11:37 |
|
|
LG1 |
Geplaatst op 11 April 2010, 13:49
|
Activiteit Berichten: 35 Lid sinds: 30 Mar 2010 |
nee lijkt me ook niet goed ik dacht hooguit dat de firewall even het netwerk verkeer tegenhield en daardoor ook even geen telefonie mogelijk was omdat het modem denkt dat hij word aangevallen of zo ( dos attack iets in die zin ) maar hij reset.. ok dat is niet goed nee. |
|
|
Het Online Service Team |
Geplaatst op 14 April 2010, 11:38
|
Official van Online Berichten: 26 Lid sinds: 13 May 2009 |
TifKag, bedankt voor de opmerkzaamheid. We gaan het meteen uitzoeken. Met vriendelijke groet, Het Online Service Team |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem crasht bij poortscan', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Waardeloos MODEM | Algemeen | : 11 | 21 Sep 2019 |
Advertentie