obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Modem crasht bij poortscan
TifKag
Uit een ander Forum

Quote

Ik heb iets raars ontdekt, als je met een online Port Checker kijkt of de VOIP poort 5060 open is, CRASHT je hele Speedtouch ST706! (Softwareversie: 7.8.10.0)

Probeer maar! http://www.canyouseeme.org/

Dit is toch niet normaal?

Je moet wel telefonie van Online hebben
Ik heb het uitgeprobeerd en het klopt...........Shock

Lijkt me inderdaad niet normaal of wenselijk.
Is dit misschien iets voor het "Online service team" ??
Gewijzigd door TifKag op 11 april 2010, 11:16
 
LG1
crash hij echt ( kan het niet uitproberen ) of werkt je internet en telefonie even niet?
want dat laatst is denk ik een firewall beveiliging functie.
mogelijk iets te goed ingesteld
 
TifKag
Oké, crash is niet het goede woord, hij doet een volledige reset, en is dus een minuut of 3 offline.

Maar toch lijkt me dat niet goed
Gewijzigd door TifKag op 11 april 2010, 12:37
 
LG1
nee lijkt me ook niet goed
ik dacht hooguit dat de firewall even het netwerk verkeer tegenhield en daardoor ook even geen telefonie mogelijk was omdat het modem denkt dat hij word aangevallen of zo ( dos attack iets in die zin )
maar hij reset.. ok dat is niet goed nee.
 
Het Online Service Team
TifKag, bedankt voor de opmerkzaamheid. We gaan het meteen uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Het Online Service Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem crasht bij poortscan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Advertentie