obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Is mijn downloadsnelheid goed?
SinThink
Beste mensen,

ik download via nieuwsgroepen..

mijn download snelheid is op dit moment rond de 1,4MB met de thomson box.
hiervoor had ik de livebox...en volgens mij ging dat veel en veel sneller..

Klopt mijn download snelheid?

hier een aantal gegevens:
800244561

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.019 / 16.480
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 2,10 / 37,48

bedankt..

als je meer info nodig hebt... hoor ik het graag!


grt!
 
mesa57
Bij download uit nieuwsgroepen zou je snelheid ongeveer 1,6MB moeten zijn omdat het modem intraint op 16.480.
Speedtest,net is onbetrouwbaar. Als je minder dan 1.6MB downloadsnelheid hebt, dan ligt het aan je usenet provider of aan je PC.
 
I R Baboon
Je kan toch aan je newsreader zien hoe snel je download werkelijk is?
Je abonnement van de usenetprovider moet wel die snelheden aanbieden om je lijn dicht te trekken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
sjeroentje
kan ook komen als je draadloos download. ik zelf heb ongeveer zelfde waardes en merk verschil als ik laptop draadloos of met kabel download. Ik gebruik ook nieuwsgroepen
Gewijzigd door sjeroentje op 06 mei 2010, 20:51
 
SinThink
806155888

Koppelingsinformatie

Actief: 0 dagen, 0:21:26
DSL-type: G.992.5 annex A
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 144 / 8.053
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]: 14,33 / 656,02

Ben ik weer niet lang geleden data gepost over download snelheid!

nu had ik vandaag wat problemen met mijn dsl aansluiting, had geen verbinding met dsl was de foutcode..in de avond gebeld niet lang daarna weer verbinding en dan zie ik dat ik deze snelheid heb...

hoe kan dit???
 
mesa57
@sinthink : zo te zien heb je problemen met je bekabeling.
 
SinThink
bedankt voor je snelle reactie...


dacht dus dat ie het deed...

maar het zit als volgt: ik heb een mac en een ps3!

Als ik op mijn mac wil internetten dan branden er geen lampjes van internet of telefoon op de thomson modem ! dus geen verbinding! wireless niet en ook niet met mijn etherkabel.

Maar zodra ik de etherkabel in mijn ps3 stop rechtsreeks naar de modem dan zie ik in 1 keer lampjes branden en heb ik internet!

En als ik de kabel van de ps3 uit mijn modem haalt ligt alles weer plat..
Gewijzigd door SinThink op 06 mei 2010, 22:09
 
I R Baboon
Je kan het beste een fabrieksreset uitvoeren en je bekabeling van het ISRA tot aan je modem goed nakijken.

Heb je de kabels eens verwisseld tussen MAC en PS3?

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
sjeroentje
807205203
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is mijn downloadsnelheid goed?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
Advertentie