Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Port Forward laatste poging
applefaq
Hallo

Ik was van plan om over te stappen naar UPC mar ik wil toch nog even navragen alss het wek lukt blijf ik bij Online
Ik zit met een probleem ik heb al eens gebeld maar ik werd doorgestuurd naar Google.nl en
daarmee kom ik hier
Ik wil graag een port forwarden ik heb namelijk thuis een server ( website hosting )
Via "localhost" kom ik er op, waneer ik mijn ip intik kom ik op de setting pagina uit van mijn modem
dit is trouwens eens THOMSON ST706
Ik heb port 80 al geforward maar nog lukt het niet
ik hoop dat het gaat lukken

Gr, Applefaq

mesa57
Wat je constateert klopt. Je kunt in je eigen netwerk alleen naar je webserver via localhost. En niet via je externe ip adres. Dat kan alleen buiten je netwerk. Een oplossing is om een proxy server te gebruiken. Dan worden de http requests door de proxy server gedaan (buiten je netwerk) en niet meer intern.

applefaq
Goed ik ga even iemand anders vragen of even snel op netwerk van de buren en dan eens kijken of het lukt

applefaq
Goed, iemand op msn gevraagt en die krijgt een error page van "webpagina niet gevonden o.i.d." Dus het werkt nog niet
en wat bedoelt u met Proxy

applefaq
Heb ik dan niet iets goed ingesteld in de router ?

applefaq
kan dicht mods wil eerst eens kijken of ik me poorten goed heb

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port Forward laatste poging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 Jul 2019
Admin web interface move to a different port Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 09 Jul 2019
fritzbox en port sharing Eigen modem configuratie en problemen : 5 18 Dec 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 Oct 2018
Geen port mapping pagina? Huawei configuratie en problemen : 4 16 May 2016
Advertentie