Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 1 van 2: 12
|
Pauze bij bellen
|
|
XTRO |
Geplaatst op 24 February 2011, 14:43
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 24 Feb 2011 |
Al geruime tijd heb ik het volgende probleem. Zodra ik ga bellen of gebeld wordt is er een periode van stilte terwijl er verbinding zou moeten zijn. Dus als ik bel gaat de telefoon over, de persoon aan de andere kant neemt op noemt zijn naam en dan moet ik echt tot drie tellen voordat ik mijn naam zeg. Eerder horen ze me niet. Als ik ga bellen geldt dit ook, want ik belde laatst naar een bedrijf en die namen op met een bandje waarvan ik het begin helemaal niet gehoord heb. Dit in combinatie met - spooktelefoontjes (gisteren weer 3) - telefoonverbinding die er regelmatig helemaal uit ligt (internet doet het dan wel, reset modem helpt dan vaak wel) doet me terugverlangen naar de ouderwetse analoge lijn die het altijd deed. Terwijl ik dit type vraag ik me af of dit berichtje wel zin heeft. Ik denk dat ik maar ga overstappen... |
|
|
nokowow |
Geplaatst op 24 February 2011, 16:16
|
Activiteit » Sneek » 8603 » Internet » Thomson TG712 Berichten: 40 Lid sinds: 05 Feb 2008 |
Gewoon rustiger leven en bellen het is jaren zo met livebox viel het me meer op dan met de tg712 . Maar ja alles heeft zijn prijs, en er is altijd een analoge lijn voor veel geld te krijgen Succes met overstappen |
|
|
nokowow |
Geplaatst op 24 February 2011, 21:59
|
Activiteit » Sneek » 8603 » Internet » Thomson TG712 Berichten: 40 Lid sinds: 05 Feb 2008 |
maar doorgaan met ademhalen En eens inderdaad een telefoontje en of mail naar Online, en je bent zo weer online.nl Succes met de strijd die internet Heet |
|
|
nokowow |
Geplaatst op 24 February 2011, 22:37
|
Activiteit » Sneek » 8603 » Internet » Thomson TG712 Berichten: 40 Lid sinds: 05 Feb 2008 |
Heb nog 2 liggen kan ze niet .. over men hart krijgen om ze weg te gooien was alles maar zo goed als een livebox orange is er groot mee geworden wie Wil ze nog hakken of zo Ophalen in Friesland |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 25 February 2011, 13:59
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Mag ik ze? Ik heb destijds de mijne nog moeten terugsturen. Maar ik zou er graag wat mee experimenteren. Stuur me a.u.b. een prive bericht als ik ze binnenkort mag komen halen. |
|
|
XTRO |
Geplaatst op 28 February 2011, 08:32
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 24 Feb 2011 |
Ik heb het ze inderdaad al eens laten weten, maar dat was kluitje riet verhaarl, ik kreeg een nieuwe livebox. Ik zal ze nog eens bellen met de vraag of ik een ander modem kan krijgen. |
|
|
XTRO |
Geplaatst op 28 February 2011, 09:45
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 24 Feb 2011 |
Oh, dat is dan balen. Deze lifebox heb ik alweer een paar maanden / half jaar ofzo. Op je vraag of ik een oude klant ben: ik heb nog een wanadoo email adres... Nou ja, als ze me niet goed kunnen helpen: www.ziggo.nl of www.kpnglasvezel.nl (aargh, nee wat is die duur....) |
|
|
XTRO |
Geplaatst op 28 February 2011, 12:38
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 24 Feb 2011 |
Dan zit ik denk ik goed. Ik heb alles via online lopen. eigenlijk is het ook pas fout gegaan nadat ik de binnenkomende lijn had overgezet van KPN naar online... Ik hoor het wel, ik wacht hun berichtje wel af. |
|
|
XTRO |
Geplaatst op 01 March 2011, 20:00
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 24 Feb 2011 |
Ah kastje, hier is de muur... Quote Wij begrijpen dat u problemen ervaart met uw verbinding. We hebben uw lijn nagemeten maar kunnen geen grote problemen ontdekken. Het lijkt erop dat het probleem veroorzaakt wordt door een verkeerde instelling op het modem. Dit kunt u herstellen door de modem te resetten. U doet dit als volgt: * Zoek aan de onderkant van de Livebox de resetknop. Dit is het kleine verzonken knopje naast de aansluiting voor de stroomadapter. * Druk dit knopje in (eventueel met een pen) en houdt deze ingedrukt tot op de Livebox de twee buitenste en het middelste lampje blijven branden. * Als deze drie lampjes branden laat u het knopje los. De Livebox is dan gereset naar de fabrieksinstellingen. Hierna hoort u weer een stabiele verbinding te hebben. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice via 0900-9515 (15cpm). Met vriendelijke groet, Online [sarcaseme mode]Goh, een reset.. dat ik daar nog nooit aan gedacht heb...[/sarcaseme mode] |
|
|
XTRO |
Geplaatst op 14 April 2011, 10:22
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 24 Feb 2011 |
Update... Ondanks mijn sarcasme bij het vorige bericht heeft het wel geholpen.... Tot gisteren. Er zit weer een fijne pauze in de verbinding. Vanavond maar weer een reset proberen. Overigens: hij gaat dan terug naar fabrieksinstellingen. Maar ik heb helemaal niets gewijzigd. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pauze bij bellen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk | Klacht over Online | : 2 | 06 Aug 2017 |
Bellen naar internetnummer | Storing [Speedtouch 706(WL)] | : 18 | 07 Feb 2015 |
Fritzbox 7340 kan wel bellen maar niet meer gebeld worden sinds 17-11-2014 | Eigen modem configuratie en problemen | : 15 | 15 Dec 2014 |
telefoon geeft knipperlampje tijdens bellen | Storing | : 7 | 15 Dec 2014 |
Interactieve tv basis + internet +bellen | Eigen modem configuratie en problemen | : 17 | 17 Aug 2014 |
Advertentie