obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
telefoon geeft knipperlampje tijdens bellen
jose
hallo ik ben nieuw bij online en misschien kan iemand mij helpen mijn internet werkt maar mijn telefoon lampje licht op als ik wil bellen blijft knipperen en geeft een ingesprekstoon als ik een nr draai,als ik mijn eigen nr draai geeft ie aan dat mijn telefoon buiten dienst is,weet iemand hoe ik dit kan verhelpen,heb geprobeerd te bellen maar dertig wachtende voor me en ben door mijn belminuten heen,of weet iemand hoe ik ze kan mailen het is echt een drama wou dat ik nooit voor online gekozen had
 
Tiger
Online Klantenservice
 
I R Baboon
Heb je het modem al eens herstart?
Dus de adapter van het modem uit de wandcontactdoos trekken en een minuut wachten.
Dan weer insteken en het modem online laten komen.
Is er dan een verbetering?

Wanneer ben je aangesloten?
Heb je nummerportering aangevraagd?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
jose
hersart heb ik wel en heb geen nummer behoud aangevraagd het is een drama
 
I R Baboon
Je kan nog een fabrieksreset uitvoeren op het modem.
Dat je laatste mogelijkheid om het zelf op te lossen.
Dan blijft alleen een telefoontje over naar de helpdesk.

Kan je niet even bij de buren of vrienden bellen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
jose
ik heb twee keer online gebeld en zou teruggebeld worden op mijn mobiel dit doen ze niet dus ga ik ze per brief in gebreke stellen ,want ik ga niet betalen voor een niet geleverd product de fabrieksinstellingen heb ik al geprobeerd,het is een waardeloze provider,het kost niets maar het is ook niets
 
I R Baboon
Je kan ook eens klachtenkompas.nl proberen.
Vaak lukt het daar wel om onder de aandacht te komen van Online.
En dat bespoedigd vaak alle procedures.

Helaas zijn bij Online nu veel problemen met betrekking tot telefonie.
Ze zijn bezig te switchen van telefoondienst.
Dat gaat blijkbaar niet altijd correct.
Dus het is daar veel drukker dan anders.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon geeft knipperlampje tijdens bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
geen telefoon Zyxel configuratie en problemen : 2 13 dec 2017
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online : 2 06 aug 2017
Telefoon aansluiting? Zyxel configuratie en problemen : 2 20 jul 2016
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 20 28 dec 2015
Advertentie