obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Telefoon traag tijdens downloaden
mojema
Ik heb sinds een recentelijke update in de centralekast in de buurt een merkwaardig probleem.

Als ik aan het bellen ben gaat het goed, maar als ik dan een download start dan zakt de snelheid van mijn telefonie enorm omlaag. Dit heeft tot gevolg dat de mensen aan de andere kant klinken of ze in slow motion praten en hakkelen.
Op het moment dat ik de download verbreek,wordt alles weer normaal. De mensen aan de andere kant horen mij overigens normaal. Het gaat dus alleen om inkomend verkeer.

Contact met de helpdesk heeft nog geen resultaat opgeleverd. De poort is gereset vanaf online. Ik heb mijn modem gereset, maar het probleem blijft.
Commentaar van de helpdesk was; de download neemt alle bandbreedte in beslag,maar ik heb dit probleem hiervoor nog nooit gehad.

Wie kan mij helpen.
 
miniPirate
lol hoi

Dat heb ik nog nooit gezien Grin
Wel andersom helaas.

Ik denk dat je modem het druk heeft op die momenten.
Wil je ons vertellen wat voor modem/routers er allemaal op je lijn zitten?

Ik vind het intresant om te weten en vraag me eigenlijk af of je ook tv kijkt met je modem op die momenten?

Groetjes
 
mojema
bedankt voor deze eerste reaktie.

Ik heb de thomson tg712.

Meer niet.
Er zijn 2 laptops via wifi gekoppeld aan het modem en 1 mobiel, that's it.

groeten
 
I R Baboon
Download je met Torrents?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon traag tijdens downloaden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
geen telefoon Zyxel configuratie en problemen : 2 13 dec 2017
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid : 15 08 mei 2017
Glasvezel traag, valt steeds uit Snelheid : 7 03 sep 2016
Advertentie