Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Geen zichtbare ssid, van dit modem bij een HTC Hero..
Willemtell
Wie helpt me uit de brand, sinds ik ben verandert van internet abb. en dus modem heb ik geen zicchtbare ssid meer. Na enig speurwerk kwam ik erachter dat de helpdesk van online zegt dat dat ligt aan de telefoon, dat hij geen 804.11 N aankan. Iemand op internet vertelde dat dat onzin waas en dat hij na het kanaal van zijn modem gewijzigt te hebben hij zijn ssid wel zag. Wie weet raad en kan mij vertellen wanneer dat het geval is, hoe ik dit kanaal wijzig ?
Bedankt vast

Willemtell
Goede vraag welk modem ik heb......................dit is toch het toppic over het Huawei HG655d VDSL modem .
Kortom welk modem zal ik dan hebben.

Voor zover ik weet krijg ik als ik naar de configuratie pagina ga van het modem geen mogelijkheid het kanaal te wijzigen !

Willemtell
Yesssssssssssss, ik heb de oplossing gevonden. Aan de zijkant van de router zit een knopje wps. Die indrukkeen en het ssid word zichtbaar.. Ik hoop dat ik hier een ander mee geholpen heb....

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen zichtbare ssid, van dit modem bij een HTC Hero..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 Jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 Oct 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 Jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 Jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 Apr 2020