Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
van Ziggo naar Online (netwerk-ID ? etc)
|
|
skigek |
Geplaatst op 03 June 2011, 20:16
|
Activiteit » Almelo Berichten: 2 Lid sinds: 03 Jun 2011 |
Hallo ik ben overgestapt van Ziggo naar Online alles verliep heel soepel concrats hiervoor! Nu mijn probleem: Ik heb een HUMAX IPVR-9200C Digitale TV ontvanger deze wil ik gebruiken in plaats van de decoder welke door Online is geleverd gezien dit een Harddisk recorder is. nu moet ik een aantal gegevens invullen: Frequentie (kHz) Netwerk-ID Symboolsnelheid wat zijn de waardes van Online ????????????? Huidig van Ziggo: Frequentie (kHz) 369000 Netwerk-ID 9004 Symboolsnelheid 6875 Alvast bedankt allemaal ! Gewijzigd door skigek op 03 June 2011, 20:22 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 03 June 2011, 23:04
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Ben bang dat ik je moet teleurstellen. De Humax is alleen geschikt voor kabel (DVB-C). De tv van Online is via DVB-T. Een andere standaard. Je kan de Humax waarschijnlijk nog wel gebruiken als extra opname apparaat achter de DVB-T ontvanger. Maar dan moet de Humax ook opnames via de SCART ingang aankunnen. Dat moet je nakijken in de handleiding van het apparaat. Als dat niet mogelijk is, heb je niets meer aan de Humax en kan je hem beter verkopen op Marktplaats. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
skigek |
Geplaatst op 04 June 2011, 10:25
|
Activiteit » Almelo Berichten: 2 Lid sinds: 03 Jun 2011 |
bedankt voor de info ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'van Ziggo naar Online (netwerk-ID ? etc)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie