Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Laptop herkent IP adres Sweex modem niet
|
|
bertus1 |
Geplaatst op 05 June 2011, 09:44
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 05 Jun 2011 |
Ik heb een dhcp probleem! Mijn draadloos internet doet het niet meer. Op de ouderwetse manier (met kabel) heb ik gewoon internet. De pc krijgt dit via der ethernetkabel direct in het kabelmodem Ik heb een Sweex draadloos modem: Draadloos LAN-adapter voor Draadloze netwerkverbinding: Ik kom netjes op het modem en kan er op inloggen. Ik heb daar de wizzard gebruikt, je krijgt dan meerdere opties maar niet speciaal een voor upc. Via handmatig en dhcp blijft ie op 0.0.0.0 staan, hij krijgt dus geen dhcp. De modem is doorgemeten en zou goed zijn. Ook de bekabeling is getest en goed. Waarschijnlijk dus een instelling in mijn laptop die fout is... WIE HELPT??? |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 05 June 2011, 12:45
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Bij UPC problemen kan je het beste je probleem neerzetten bij het UPC forum. Dit is het Online forum. Klikredeklik -> http://upc.gebruikers.eu/ Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Laptop herkent IP adres Sweex modem niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
Advertentie