Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
Verzenden van e-mails is traag
|
|
Lutz |
Geplaatst op 26 August 2011, 07:28
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Sinds ik naar Online ben overgestapt is het verzenden van e-mails een stuk trager dan mijn vorig provider. Omdat ik nergens de e-mail instellingen bij elkaar heb kunnen vinden hier mijn instellingen: voor ontvangen: server: pop.online.nl port 110 username: hooft e-mail adres @ online.nl connection security: none authentication method: password, transmitted insecurely voor versturen: server: smtp.online.nl port 25 authentication method: password, transmitted insecurely connection security: none ik gebruik Thunderbird 3.1.12 onder Ubuntu en heb maar een e-mail account ingesteld. Ik vrees bijna dat ik alles goed heb ingesteld en dat de server gewoon wat traag is. |
|
|
Lutz |
Geplaatst op 28 August 2011, 19:04
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Ik heb nu hetzelfde bandbreede kwa uplink en downlink. Maar in feite valt het alleen op, maar mail versturen werkt. Ik zal het zo houden... |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 14 May 2012, 13:40
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Lutz schreef: Ik heb nu hetzelfde bandbreede kwa uplink en downlink. Maar in feite valt het alleen op, maar mail versturen werkt. Ik zal het zo houden... @Lutz, Ik merk ook op dat sinds een paar weken de upload inderdaad trager is voorheen was het verzenden veel sneller. Zelf heb ik er geen moeite mee maar mij was het ook opgevallen. Tiger |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzenden van e-mails is traag', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Webmail is heel erg traag | Algemeen | : 1 | 09 Dec 2018 |
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet | Snelheid | : 15 | 08 May 2017 |
Glasvezel traag, valt steeds uit | Snelheid | : 7 | 03 Sep 2016 |
traag internet | Snelheid | : 22 | 09 Jul 2015 |
Traag internet. | Snelheid | : 2 | 06 Jul 2015 |
Advertentie