obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Livebox vervangen door Thomson
Rolando
Dank voor de aanvullende reacties. Het is gelukt, en was simpele kwestie van modems omswitchen inderdaad. Alleen telefonie werkte niet maar na een telefoontje richting klantenservice bleek dat er iets mis was in 't systeem en is vandaag na een dag meteen verhoipen. alles werkt voor zover nu en hoefde ook geen instellingen te wijzigen. volgens mij staat DHCP ook nog aan in de Huawei maar voor zover geen problemen.

Een blije klant :-)

Kijk er naar uit om die Livebox zometeen in 20 stukken te vouwen en in de prullenbak te smijten ;-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox vervangen door Thomson', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel vervangen door fritzbox 7390 Algemeen : 7 01 dec 2017
Overstappen door storingen Storing : 10 23 dec 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
snelheid gesmoord door online? Algemeen : 9 09 jul 2015
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Advertentie