obey-robots.txt
18 April 2019, 21:26
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [132 stemmen]
64% [132 stemmen]

Stemmen: 205
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Ik stap over vanwege de storingen
Ja Ja 73%[8 stemmen]
Nee Nee 27%[3 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 11
 Onderwerp afdrukken

Overstappen door storingen

tuberidesnl
Ik heb al een aantal dagen storing. Vandaag ben ik overgestapt naar Ziggo. Over een paar dagen ben ik weer online en heb dan hopelijk geen storing meer.
 
arosa
Per 18 oktober 2016 heeft ook de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) zich met interessante aanbiedingen op de telecommarkt begeven, o.a. met Alles-in-1 pakketten: https://www.nle.n...
 
Tiger
arosa schreef:

Per 18 oktober 2016 heeft ook de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) zich met interessante aanbiedingen op de telecommarkt begeven, o.a. met Alles-in-1 pakketten: https://www.nle.n...

Ik weet niet of het verstandig is om met deze nieuwkomer in zee te gaan er zijn al problemen genoeg bij diverse providers eerst maar eens afwachten of NLE laat zien wat hij waar kan maken.
 
arosa
Afgezien van de prijs lijkt hun aanbod heel erg veel op hetgeen KPN te bieden heeft: Modem/router Experiabox V10, TV-ontvanger Arcadyan HMB2260 etc. Je zou bijna denken dat ze de KPN-installatiespullen inkopen en in een ander doosje stoppen. Ze maken, net als Online, gebruik van het "kwalitatief goede" KPN-netwerk, maar ik weet zo langzamerhand niet meer of dat wel een aanbeveling is Cool
Jammer dat NLE als energieleverancier niet zo'n goede naam heeft.
 
GMX
Droevig ..... ondanks alle narigheid met internet en telefoon gedurende de afgelopen maand wil Online over die maand toch via automatische incasso het volledige abonnementsgeld incasseren. Gelukkig heb ik alles geblokkeerd.

Voor de abonnementen die beginnen met een W-nummer: de informatie die je vindt als je met dit nummer op "Mijn Online" inlogt is verouderd! Kies bij inloggen dus niet voor "nummers die beginnen met een W" maar voor "overige nummers".
 
request
Lekker dat ze dat dan niet vermelden. Ik werd benaderd met een mooie aanbieding door een andere provider. Ik benieuwd en log in op "mijn online" en zie dat mijn contract "FREE" is en "afkoop vrij". Dus stap over. Nu melden ze van de week dat dat niet klopt !
Ja, je moet even op een andere "mijn online" site inloggen zonder klantnummer met een W, met je gegevens en daar klopt het wel. Dus ook niet, want ik heb volgens hun tot 28-2-2017 een contract voor Supersnel Internet 30Mb en op deze site staat een contract tot 2-1-2017 met ADSL 20Mb.
Wat een zooitje niets klopt hier !!! Gevalletje consumentenbond en alles stoneren dan maar ?
 
arosa
Droevig ..... ondanks alle narigheid met internet en telefoon gedurende de afgelopen maand wil Online over die maand toch via automatische incasso het volledige abonnementsgeld incasseren. Gelukkig heb ik alles geblokkeerd.


Het gaat erop lijken dat een compensatie voor de perioden met slecht/geen internet-tv-telefonie, veroorzaakt door de omzetting naar het KPN-netwerk, door Online alleen wordt verstrekt aan mensen die luid en duidelijk klagen via bijv. Klachtenkompas.nl (van de Consumentenbond) en niet aan de overige abonnees die lijdzaam afwachten tot alles weer op orde is. De automatische incasso loopt blijkbaar ongewijzigd door!
Ik hoor het graag als ik het mis heb....
 
arosa
Afgezien van de prijs lijkt hun aanbod heel erg veel op hetgeen KPN te bieden heeft: Modem/router Experiabox V10, TV-ontvanger Arcadyan HMB2260 etc. Je zou bijna denken dat ze de KPN-installatiespullen inkopen en in een ander doosje stoppen. Ze maken, net als Online, gebruik van het "kwalitatief goede" KPN-netwerk, maar ik weet zo langzamerhand niet meer of dat wel een aanbeveling is....
Jammer dat NLE als energieleverancier niet zo'n goede naam heeft.


Het blijkt dat NLEx inderdaad zaken doet met KPN voor wat betreft een groot deel van de installatiespullen. Daarnaast nemen ze het totale TV-pakket van KPN over, dus alle kanalen en alle kanaalnummers zijn identiek aan die van KPN.
Voor mij voldoende reden om Online op te zeggen en volgende maand over te stappen naar NLEx. Inderdaad een beginnend provider, en inderdaad, je moet maar afwachten hoe het gaat lopen, maar slechter dan Online is niet meer mogelijk!
 
Roroko
Ik ben ook overgegaan naar NLEx, over een maand kan ik het aansluiten.
Ik ben benieuwd.Smile
 
Roroko
Alles geïnstalleerd van NLE en alles werkt perfect, zeker een aanrader.Grin
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen door storingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen 3 26 maart 2019, 12:54
Zyxel vervangen door fritzbox 7390 Algemeen 7 01 december 2017, 08:32
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel 16 07 november 2016, 19:42
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid 6 30 april 2016, 12:13
Overstappen Online ADSL naar Glasvezel Email 4 26 november 2015, 23:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo04:55:45
| goodLUCk1951 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2019, 18:48
ik heb 2 probleen met mijn DM800 HD se, probleem 1 na dat alles is geconfigureerd en je dan hem van de netspannig afhaal ben ik alles weer kwijt, het lijkt net of hij zijn geheugen niet vast kan

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30