obey-robots.txt
22 Oktober 2018, 04:34
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Glasvezel Internet van 50 Mb/s tot 100 Mb/s. Inclusief Interactieve TV en Bellen
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Overstappen naar Online

vantheman77
Hallo,

Heb nu Glasvezel van KPN 100/100 en het bevalt me eigenlijk prima echter vind ik het wat aan de prijzige kant.
Nu kan ik bij Online een abonnement (50/50 - zat voor mij) nemen en dan scheelt het me 15 a 20 euro in de maand, niet verkeerd.
Echter zie ik heel veel berichten op internet dat het allemaal niet zo best geregeld is bij Online en dat er vaak problemen zijn.
- Geen internet
- Slechte kwaliteit van tv beelden
- Slechte klantenservice
- Veel ontevredenheid dus over veel zaken

Nu snap ik dat je eerder iets schrijft als iets niet goed is dan als het helemaal top is. Maar de hoeveelheid berichten vond ik toch wel schrikbarend Shock

Wat moet ik nu doen? Wel of niet naar Online.nl?

Alvast bedankt.

Gr.
Ivan
 
data-full-width-responsive="true">
I R Baboon
Als je er wakker van ligt, sowieso niet doen.
De afweging ligt niet bij het internet, service van Online of het nu wel of niet allemaal gaat werken.
Niemand kan iets garanderen of in de toekomst kijken hoe de overstap verloopt.
Daarover na te denken brengt niets.


De afweging is of jij het aan kan als iets niet goed of helemaal niet werkt.
Als dan de stress te hoog wordt of andere problemen mee spelen, moet je nooit overstappen.

Tel alle klachten die je vindt hier of via Google en zet dat af tegen de honderdduizenden klanten van Online.
Is het dan nog steeds zo buiten verhouding met de klachten?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Lutz
Indien je bang bent wat allemaal mis kan gaan: waarom wil je weg?

Misschien helpt de volgende redenering: kpn vraagt meer geld per maand maar het werkt wel.

Hoeveel minder service wil je accepteren indien je bij een goedkoper bedrijf kan zitten? In het beantwoorden van deze vraag kan ik je niet helpen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
vantheman77
Bedankt voor jullie reactie!

Het is niet dat ik er wakker van lig om over te schakelen naar een andere provider. Er kan altijd wat fout gaan of iets tegen zitten.
Alleen verwacht ik wel dat ik goed geholpen wordt en dat er wat aan gedaan wordt.
Niet zoals ik in sommige verhalen heb gelezen dat er niets aan gedaan wordt en dat er wel gewoon betaald moet worden.

Ook snap ik dat er bijvoorbeeld "minder service" is zoals bijvoorbeeld een 0900 nummer die je moet bellen bij problemen en dat je die niet 24 uur per dag kan bereiken.
Echter moet het product wat ze leveren wel goed zijn.
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat het product maar half werkt (dat valt niet onder; minder betalen is minder service).

De reden waarom ik weg wil is omdat ik moet bezuinigen Shock

Je hebt inderdaad een goed punt; het zijn een aantal reacties die ik gelezen heb op mogelijk honderdduizenden klanten van Online.

Hebben jullie toevallig Glasvezel van Online?
Bevalt het jullie?
De meeste reacties/ervaringen die ik ik gelezen heb gingen namelijk over DSL en niet over Glas.

Groeten,
Ivan
 
Tiger
In dit topic Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist gaat het over glasvezel waarin JVN aangeeft dat ze het probleem niet kunnen oplossen misschien heb je iets aan deze info.
 
vantheman77
Tiger bedankt voor je reactie.

Blokjes in je opname is inderdaad een grote ergernis en zit ik ook zeker ook niet op te wachten.
Maar het is zo lastig te beoordelen, heeft 1 persoon hier last van door bijvoorbeeld een niet goed functionerende decoder of hebben meer mensen hier last van.
Heb nu KPN en heb nergens last van maar als ik op internet ga zoeken vind ik ook veel mensen die wel problemen met KPN hebben,
Begrijp je wat ik bedoel.

Gr.
Ivan
 
vantheman77
Net even gebeld met Online en een pakket besteld... kan wel blijven twijfelen maar daar schiet je niets mee op Smile
Gewoon doen en het zal vast goed komen!

Gr.
Ivan
 
Tiger
vantheman77 schreef:

Net even gebeld met Online en een pakket besteld... kan wel blijven twijfelen maar daar schiet je niets mee op Smile
Gewoon doen en het zal vast goed komen!

Gr.
Ivan

Oke succes er mee en laat maar eens horen als alles geleverd is of het naar behoren werkt.
 
vantheman77
Tnx, zal ik doen!
 
vantheman77
Update:
Vandaag telefoontje van KPN gekregen met de vraag waarom ik weg ging.
Kreeg van hun een aanbod die nog scherper is dan die van Online.
Ik behoud de snelheid 100/100 en alle diensten.
Kon geen nee zeggen want zoals eerder aangegeven ging het mij om de kosten.

Heb dus de aanvraag geannuleerd.

Ivan
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen naar Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ONLINE TV via een Android TV Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten 1 10 oktober 2018, 18:54
Online account instellen lukt niet Email 6 05 augustus 2018, 15:08
Online VOIP instellingen Zyxel configuratie en problemen 2 06 juli 2018, 12:21
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen 3 23 mei 2018, 16:07
Lijst kanaalnummers Online TV. Algemeen 1 19 mei 2018, 18:36
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo11:16:47
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update