obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
hulp nodig: Probleem met Online internet
ahsan
Beste mensen,
Ik heb een kantoor gehuurd in een kantoren pand.
I heb Online internet aangevraagd. Nu heb ik een probleem. De kantoor heeft als volgende KPN-IS/RA verdeling. Er is een KPN Kast beneden. Vandaar moet de aansluiting naar IS/RA punt. Vanaf die IS/RA punt kun je je Lijn met de kantoor patchkast (is bedoeld voor aansluitingen voor elke kantoor ruimte op elke verdieping) aansluiten en dan heb je internet in je kantoor.

KPN KAST->IS/RA Punt->PatchKast->verbinding. Die KPN KAST (ik denk dat een Kabel Verdeler is) is beveiligd door een elektrische slot en kan niet zomaar geopend worden. Er moet een KPN monteur komen die dat gaat regelen. Ik heb met KPN en Online gesproken en beide hebben geen oplossing. Ik heb gisteren met klantenservice van Online gesproken en de medewerker was zo onbeleefd dat ie ging ophangen en zei dat hij me niet kan helpen met deze probleem. Maar ik moet wel aan hun elke maand betalen. KPN zegt dat dit de opdracht van online is en Online moet contact opnemen en aan KPN opdracht geven voordat iets kan gebeuren. Onbegrijpelijk, maar ik heb geen internet. Ik kan wel een afspraak maken van Baas BV die de opdracht heeft gekregen van Online om mijn Internet te regelen. Maar toch gaat die KPN kast een probleem vormen want daar kun je niks aan doen voordat die kast geopend is. Wat moet ik doen? Ik heb een webshop die net gestart is en ik heb geen Internet. Kan iemand mij helpen hoe ik deze probleem oplos?
Zeer dank.
Ahsan
 
I R Baboon
Wat zegt de verhuurder?
Want die is ook medeverantwoordelijk voor de voorzieningen in je kantoor.
Misschien hebben die een sleutel voor de KPN kast.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hulp nodig: Probleem met Online internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie