obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655 - Panasonic plasma: IP conflict
Fokko
Sinds ik mijn nieuwe TV aangesloten heb (kabel) op de Huawei HG655 modem/router, krijg ik IP conficten. Verder (draadloos) aangesloten 1 laptop en 1 PC. Beide geven een foutmelding met een IP-conflict, waarbij de PC alleen storing in de verbinding heeft. Ik denk dat de TV niet netjes met aan- en afmelden bij de router omgaat. Oplossing zou kunnen zijn de TV een vast IP adres toe te wijzen, maar hoe doe je dit in de Huawei modem? Of zijn er andere oplossingen mogelijk?
 
Fokko
Alles staat op automatisch.
Televisie uitgelaten, toch valt de verbinding PC-Router weer uit. Zonder IP-conflict melding tot op heden. PC en router staan in dezelfde kamer. Router heeft twee verschillende IP-adressen toegewezen zoals het hoort. Windows netwerkcontrole erop losgelaten. Standaard melding dat de standaard Gateway niet beschikbaar is. Laptop echter heeft geen problemen en continu verbinding met de router.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655 - Panasonic plasma: IP conflict', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
HG655 ip filtering Huawei configuratie en problemen : 4 13 nov 2018
Advertentie