Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met telefonie op de TG789VN
Jeff
Sinds de vervanging van de HG655d door een TG789VN heb ik regelmatig last van problemen met telefonie, Deze problemen doen zich voor in de zin van eenrichtingsverkeer tussen de personen die naar mij toe bellen, horen mij niet en ik hun wel.
Ofwel frequent het hebben van een kiestoon maar toch niet kunnen uitbellen of gesprekken ontvangen, al deze oproepen worden dan direct op de voicmail geschakeld en komen als gemist of niet sucessvol in de lijst te staan

Het vreemde aan dit al is is wanner de voip service word uitgeschakeld en weer in dan is het probleem opgelost, dit is  tevens ook zo wanneer de modem een reboot krijgt, Dit komt de laatste paar dagen vaak voor.

Worden deze problemen veroorzaakt in de centrale, door de voip switch van kpn/online dat daar de lease word vernieuwd ? Wat mij opvalt is dat als de dhcp lease word vernieuwd ( van de 789vn) het probleem meestal begint.
3343509335

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met telefonie op de TG789VN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 Sep 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 Jul 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 May 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 Dec 2017
Advertentie