Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Huawei hg655d modem. USB benaderen
SuskeTeflon
Heb ik al geprobeert. Een Nieuwe stick naar fat 32 geformateerd en wat muziek op gezet. Geen verandering helaas.
Nog ander suggesties ?

I R Baboon
We hebben bijna alles al gehad.

*Je hebt de FTP server wel aangevinkt in de router?
*Herstart de router eens.
*192.168.1.1 is toch de router? Of heb je dat ooit veranderd?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

SuskeTeflon
Ja, 192.168.1.1 is de router en ftp heb ik aangevink, anders had ik geen gebruikersnaam of wachtwoord gehad.
Net even opnieuw de router gestart. helaas geen verandering.
Is er een andere manier van testen om te zien waar een eventuele fout kan zitten ?

I R Baboon
Je kan een andere FTP Cliƫnt proberen.

Misschien is de capaciteit van de stick te groot.
Heb je geen andere om uit te proberen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

SuskeTeflon
Stick van 16 gig en een van 4 gig geprobeert. Geen verbinding.
Welke ftp client kan ik het beste gebruiken ipv fizella ?

I R Baboon
Probeer eens CoreFTP -> http://www.coreftp.com/

Maar je kan ook gebruik maken van Internet Explorer. Daar moet je wel surfen naar ftp:192.168.1.1
Ik gebruik de FTP functie van Total Commander.

SuskeTeflon
Als ik : ftp://192.168.1.1 invoer in explorer, geeft die aan dat die de website niet kan vinden.

I R Baboon
Dan is FileZilla ook het probleem niet.

Of er is toch ergens iets op je pc die de verbinding blokkeert met de FTP server.
Het is ook mogelijk dat er iets mis is met de router.
Dan adviseer ik je een fabrieksreset uit te voeren en opnieuw te proberen.

Alle instellingen die je doorgaf zijn correct. Bij mij werkt het feilloos.

SuskeTeflon
Jouw advies opgevolgd. Router terug gezet naar fabrieksinstellingen en Hoppa, hij doet het.
Enorm bedankt voor je genomen moeite, om me te helpen Smile

I R Baboon
Gelukkig is het opgelost. Dit was een hardnekkig probleem.

Veel plezier met je FTP server..

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei hg655d modem. USB benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 Jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 Oct 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 Jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 May 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 Oct 2019
Advertentie