Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Bonjour protocol installeren op HUAWEI modem lukt niet
osnr
Ik heb een HUAWEI HG655d modem, een MacBook Air en een officejet 6500A Plus.
Om de printer draadloos te kunnen installeren, moet ik het Bonjour protocol installeren. Online klantenservice gebeld, echter aangezien de MacBook Air slechts over USB aansluitingen beschikt en niet over een netwerk aansluiting lukt dit niet. Is er een andere manier om het Bonjour protocol te installeren?

I R Baboon
Bonjour zit al standaard op je Macbook. Dus je hoeft Bonjour zelf niet te installeren, lijkt mij zo.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

osnr
Het lukt alleen op de een of andere manier niet om de printer draadloos geïnstalleerd te krijgen met de Apple omdat deze blijkbaar niet en met het modem en met de Apple kan communiceren. Klinkt dit logisch? Wordt dit inderdaad veroorzaakt door de bekende bug in het het HUAWEI modem van Online?

I R Baboon
Ja, dat klopt helemaal.
Met de Huawei als router zal Bonour nooit gaan samenwerken.
Er was sprake van een mogelijke firmware update, maar dat duurt al zo lang.
Van uitstel komt afstel, zegt het spreekwoord..
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bonjour protocol installeren op HUAWEI modem lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 Jan 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 Jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 Oct 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 Jun 2020
Advertentie