obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Hoe test ik mijn snelheid
Wanabo
Zet in ieder geval een gebruikte proxy server uit, anders meet je de snelheid van de proxy server en niet die van je zelf.

Dit vind je in de internet explorer onder Extra, Internet opties, Tabblad verbindingen onder LAN instellingen.

Hulpprogramma's;

http://mgv.multikabel.nl/download/verbindingsmeter.zip

Heb je suggesties post ze!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Valmont
Indien de klant twijfels heeft over zijn/haar snelheid dan moet u de snelheid testen door een bestand van enkele megabytes te down- en uploaden middels FTP (naar uw webspace bijvoorbeeld). Noteer de twee snelheden.

Een van onze technische diensten vraagt hierom bij de agent waar u naar belt! Denk er dus aan dit eerst te doen.
Gewijzigd door Valmont op 30 april 2006, 22:39
 
Vlokjesman
Klopt .. FTP is bijna al een belangrijk onderdeel in een case ...
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Puma
Heel veel mensen kennen speedtest.nl en dat is eigenlijk het probleem.

speedtest.nl is niet geschikt voor Wanadoo abbonnee's. Maar dat weten de meesten niet. Dus ze beginnen direct te klagen etc. Terwijl hun livebox misschien wel op z'n max is Shock

heb ik 2x meegemaakt. iemand test het via speedtest.nl en komt niet hoger dan 800 KB/s. Ik check in de livebox en kom tot de conclusie dat is op 20 mbit sync't.

Even newsleecher installeren en mijn eweka account toevoegen en ik download iets en wijs hem naar de snelheid (2300 +) hij: ShockShock
Gewijzigd door Puma op 01 mei 2006, 17:41
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe test ik mijn snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Advertentie