obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
T mobile draadloos modem werkt niet, dsl blijft knipperen
Kim Verbeek
Hopenlijk kan iemand mij helpen? Blijkbaar moet er een rood en blauw draadje worden aangesloten in de telefoonaansluiting maar ik weet niet hoe. Er zitten 4 aansluitpunten aan de onderkant en twee aan de bovenkant. Ik heb ze nu op de twee middelste onderin vastgezet maar het dsl lampje blijft knipperen en elan en power constant. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?
 
Lutz
De telefoonaansluiting komt als kabel met 4 draden je huis binnen en eindigt of in een wandcontactdoos (model hondenkop) of in een
ISRA punt.

Wat is in jouw geval van toepassing?

Over deze telefoonaansluiting kan ook alleen ADSL komen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Kim Verbeek
Er komen 4 draden uit de grond. Rood, blauw, oranje en wit. Deze zitten los. Daarboven zit een wand contactdoos met 4 punten. De kap had ik losgeschroefd en eronder kan je dus de draden onder de schroefjes vastzetten. Alleen weet ik niet weke . De onderste 4 of de bovenste 2?
 
Lutz
Vroeger mocht je het dekseltje helemaal niet los schroefen. Je had een hondekop verloop stekker in je modemdoos zitten, en met deze kon je dan het modem via het bijgelevert kabeltje aansluiten.

Vroeger zaten rood en blaauw boven gemonteerd.

Ik vond nog dit.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger

Quote

Lutz schreef:

Vroeger mocht je het dekseltje helemaal niet los schroefen. Je had een hondekop verloop stekker in je modemdoos zitten, en met deze kon je dan het modem via het bijgelevert kabeltje aansluiten.

Vroeger zaten rood en blaauw boven gemonteerd.

Ik vond nog dit.


@Lutz,

Jij hebt een mooie uitgebreide documentatie toegevoegd met duidelijke foto's Chapeau.

Tiger
 
Kim Verbeek
Bedankt voor jullie antwoord ben weer wat wijzer. Ik blijf verser van het kastje af en ga maar weer eens bellen vanmiddag naar T Mobile
 
Lutz
Zet gewoon rood en blaauw vast volgens het plaatje in de link die ik eerder had vermeld. De andere draadjes zet je niet vast, maar zorg ervoor dat ze nergens contact maken.

Dan moet het lukken...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Kim Verbeek
Op het plaatje staat het stopcontact precies ondersteboven ivm bij mij thuis dus ik heb blauw en rood aan de onderkant aangesloten. De andere twee maken geen contact. Helaas werkt het hiermee niet. Het lampje blijft knipperen.
 
Lutz
Zo een hondekop wandcontactdoos heeft twee regels pennen. Normaal staan ze in de bovenste regel verder uit elkaar dan beneden. Rood een blaauw horen aangesloten op de pennen die verder uit elkaar staan.
Werkt het dan nog steeds niet blijft alleen nog klantenervice bellen over.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Kim Verbeek
Oke dat is een hele goeie tip! Dank je wel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'T mobile draadloos modem werkt niet, dsl blijft knipperen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Advertentie