obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
problem met verbinding tussen modem en Pioneer as-wl300
dineshp
Ik heb sinds kort de nieuwe modem van Online.

Om mijn muziek af te spelen, gebruik ik altijd de wifi verbinding tussen mijn ipad en mijn pioneer receiver met een losse wifi ontvanger (as-wl300) . alle 2 hebben ze een aparte ip adres.
sinds ik de nieuwe modem heb aangesloten, heb ik bijna nooit een verbinding tussen mijn apparaten. ook mijn apple tv wordt elke keer met veel pijn en moeite gevonden. Ik heb alles al tig keren gereset en probeer ze ook steeds te connecten met de wps knop.

heeft iemand nog wat tips voor mij?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problem met verbinding tussen modem en Pioneer as-wl300', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie