Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
online gebruikersnaam instellingen
|
|
dutch1 |
Geplaatst op 13 May 2013, 16:07
|
Activiteit Berichten: 59 Lid sinds: 01 Jan 2011 |
Dag allemaal, Gisteren gebeld met de helpdesk met de vraag wat nu de gebruikersnaam is. Men antwoordde dat is de SSID-code aan de achterkant van de Huawei. Maar kan ik deze code dan ook gebruiken in andere situaties, zoals b.v. het instellen van een ander modem? GRaag wederom een antwoord. Dutch1 |
|
|
devious |
Geplaatst op 13 May 2013, 21:47
|
Activiteit Berichten: 108 Lid sinds: 19 Jul 2011 |
SSID is de naam van het WiFi-netwerk van het modem. Je zoekt dus naar dat netwerk en maakt verbinding. De gevraagde sleutel staat als het goed is ook op diezelfde sticker. Maar wat wil je doen? Nog een modem aansluiten? |
|
|
dutch1 |
Geplaatst op 14 May 2013, 08:39
|
nee ik wil een gigasetaansluiten iv de Huawei en daar moet ik ook een gebruikersnaam ingeven dank voor het mee deneken dutch1 |
|
|
devious |
Geplaatst op 14 May 2013, 10:54
|
Gigaset. Da's een universele naam voor Siemens-electronica je wilt een telefoon aansluiten? Een modem/router? Een verdeelkast? Wat precies? |
|
|
dutch1 |
Geplaatst op 14 May 2013, 11:08
|
ik heb hier een gigaset SX762 gekregen en morgen komt er een dect-telefoon ste ook van giga-siemens excuus voor de onduidelijkheid dutch1 |
|
|
devious |
Geplaatst op 14 May 2013, 18:32
|
das een modem/router dus. Ik zou em aansluiten met een netwerkkabel aan de Huawei. de telefoon ook aan de Huawei, want anders kun je geen gebruik maken van VOiP.Bellen dus. En dan sluit je al je interne communicatie aan op de Gigaset. Computers, tv's, tablet, telefoons.. En dan een keertje opde WLAN knop drukken van de Huawei om de wifi uit te schakelen. Je gebruikt dan alles via de Gigaset. En verder kun je de gebruiksaanwijzing van de Gigaset volgen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'online gebruikersnaam instellingen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie