obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
mischien mijn laatste post hier op dit online forum ?
spatieman
Tja, wat bedoelt die zul je wel denken.
nou ,Het gaat om het volgende.
ik eind mei aangegeven bij online, dat ik ga verhuizen.
en dat ik 20 JUNI ,graag internet wil hebben op mijn nieuwe adres ZONDER KPN KREMPEL.
en met de aanbieding voor het 30/3 mbit abo,
geen probleem meneer, u moet alleen zelf kpn op zeggen.
geen probleem zou je zeggen, nou, nee, iig, kpn eruit, online opdracht gegeven de 20 de lijn om te zetten.
en normaal.....zou je dan al een email moeten krijgen mutaties die aangevraagd zijn worden.
nee dus.
nooit email gehad.
iig, 20 juni GEEN internet.
ik bellen, helpdesk ,huh? ,wat verhuizing ?, wij weten van niets (pardon ??)
foutje bedankt, weer nieuwe afspraak maken (en mijn werkgever zich rot ergeren omdat ik mijn werk niet kan doen)
nu zou ik de eerste week van juli krijgen, ok prima ,ik wachten.
en wat denk je..
weer geen internet.
ondertussen lees ik op mijn online, (via geleende open wifi) het volgende op mijn status aanvraag.
1: uw opzegging is verwerkt (pardon ???)
2: de opzegging is afgerond (wie bitte??)
sub context: Opheffing van uw DSL verbinding
Uw opheffingsverzoek is doorgevoerd door KPN. De facturatie van uw DSL abonnement wordt hiermee tevens stopgezet.

nu werd ik bloedlink, , ik weer bellen.
ik gevraagd wat van die berichtgeving was op mijn online, niets aan de hand meneer..
en mijn aanvraag voor te verhuizen ? ,uh, wat bedoelt u??
wederom niets bekend, en wederom geen email gehad.
iig, nu zou ik 24 juli internet krijgen, en jawel, wederom GEEN email.
24 juli, GEEN internet ,ik over de zeik, maar toch beleeft gebleven, en heb ze nu een ultimatum gezet.
binnen 7 dagen heb ik internet, en geen domme excussen meer.
oh, en wederom geen bevestigings email.
dus deze jonge, heeft op datum schrijvens nog steeds geen internet.
dus, morgen geen internet, dan mogen ze de bandopname starten, en kunnen ze een middelvinger krijgen.
wat een gedoe, normaal is het max 3 weken (waarom überhaupt zon $^# lange tijd), zit dus al 6 weken zonder.
goed, moest even mijn ei kwijt, ben benieuwd of ook andere dit soort waanzin meegemaakt hebben.
Gewijzigd door spatieman op 29 juli 2013, 21:51
 
I R Baboon
Ik was allang over naar een andere provider.
Als Online jou niet meer wilt als klant, heb je geen keus.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
spatieman
ik ben te geduldig schijnbaar.
laat ik nu opeens wel alle bevestigingen gekregen hebben.
well, komende week dus internet, hoop het zwaar voor hun.
 
Lutz
Er zijn DSL providers, daar krijg je een usb stick totdat je aansluiting gereed is. Alternatief is een kabel aanbieder te overwegen. Dan maakt het niet uit of je oude provider nu wel of niet je heeft verhuisd. Behavle kabel is er soms ook nog glasvezel

Nu begrijp ik ook waarom je zo goed Duits praat...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
spatieman
ach, ik heb een voordeel momenteel.
ik mag een paar dagen babysitten bij mijn zus, en die heeft wel internet.
dus daar maak ik zwaar misbruik van.
 
spatieman
Oplevering verhuizing internetverbinding
Geachte heer,

Uw internetverbinding is verhuisd. Vanaf vandaag kunt u op uw nieuwe adres internetten met Online.nl.


DUS NIET........
 
Lutz
En wat voor excuus heeft Online dit keer?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
spatieman
jezus wat een kloothommels, een van mijn vorige bewoners hier heeft een puinhoop van de KPN lijn gemaakt, maar YES.
eindelijk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mischien mijn laatste post hier op dit online forum ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Advertentie